Novi Taigo je velik poput trenutno najprodavanijeg Volkswagena, T-Crossa, a atraktivniji dizajn uz podjednake karakteristike i ponudu prostora jamstvo su za uspjeh novog VW-ovog 'coupe SUV-a'
Vozili smo novi Taigo: Još jedan Volkswagen koji će biti pravi hit
Nakon što su SUV-ovi poharali automobilsku Europu stigla je nova moda, 'coupe SUV-ovi', odnosno SUV-ovi s nakošenim stražnjim krajem. Ono što je nekada bilo rezervirano za aute najviše klase polako se spušta i među najniže klase, a Volkswagen je prepoznao trendove i odmah reagirao. Njihov Taigo je tako jedan od prvih 'coupe SUV' modela u klasi malih SUV-ova.
Taigo je nastao na osnovi T-Crossa s kojim dijeli mehaniku, no izgledom se ova dva modela potpuno razlikuju. Taigo je dosta niži, malo duži i nešto agresivnije, sportskije dizajniran. Pozicija sjedenja je osjetno niža nego u T-Crossu pa je tako i osjećaj u vožnji drugačiji, bliži onome da vozite klasični kompaktni auto.
Taigo je zamišljen za nešto mlađe kupce koji prate trendove, a da je dizajn potpuno pogođen. Već pri prvim kilometrima primijetili smo da drugi vozači i prolaznici zainteresirano gledaju u naš Taigo, a kada smo se zaustavili zbog fotografiranja odmah su nam prišli prvi znatiželjnici i počeli su se raspitivati o autu. Iako je naš auto bio hladne bijele boje, nude su i življe kombinacije. U ponudi je tako osam vanjskih boja, pet boja unutrašnjih umetaka i čak devet različitih modela naplataka. Aluminijski naplatci su serija od osnovne opreme, a nude se u dimenzijama od 16 do 18 inča. Serijska su i LED svjetla, dok bogatija oprema Style u seriji ima i napredna LED Matrix svjetla.
U unutrašnjosti je Taigo tipični Volkswagen, iako je malo drugačije dizajniran od T-Crossa. Ergonomija je savršena kao i osjećaj kvalitete materijala te završne obrade. Prostranost je vrlo dobra za ovu klasu automobila, pa Taigo uglavnom nudi više mjesta od T-Crossa. Kosi stražnji dio nije najpraktičnije rješenje tako da straga ima manje mjesta za glavu, no udobno će sjediti i osobe visoke 185 centimetara. Prtljažnik je s 440 litara veći od prosjeka klase, a kada se sjedala preklope u njega stane 1222 litre.
I unutrašnja oprema je prilično bogata već od osnovne opreme. U nju spadaju digitalni instrumenti i dodirni zaslon dijagonale 8". Uz nadoplatu ili u bogatijim paketima se nude napredniji veći digitalni instrumenti, dodirni zaslon od 9,2", bežično punjenje mobitela, premium Beats audio sustav... Nude se tri razine opreme: osnovni Life, najbogatiji Style i sportsko šminkerski R-Line koji košta podjednako kao i Style izvedbe no ima malo manje opreme, drugačiji prednji i stražnji odbojnik i ukupno gledano atraktivniji izgled.
U ponudi su tri različita motora i sva tri su benzinski. Osnovu predstavlja poznati trocilindrični benzinac obujma jedne litre s 95 KS, iznad njega je isti motor u verziji sa 110 KS, a vrh ponude je 1,5-litreni TSI sa 150 KS. Osnovni motor nudi se samo s ručnim mjenjačem, uz snažniji može se dobiti i DSG automatik, a najsnažniji dolazi samo s DSG automatskim mjenjačem.
U vožnji se Tiago ponaša zaista odlično i nemoguće mu je naći neke zamjerke ni kada je u pitanju 'držanje ceste' ni vezano uz komfor. Po voznim osobinama ovo je trenutno jedan od najboljih, ako ne i najbolji mali SUV.
Taigo je pun pogodak, a Volkswagen u Hrvatskoj već ove godine namjerava prodati čak 1300 automobila. To bi Taigo odmah lansiralo među najprodavanije modela Volkswagena, tik do T-Crossa, a možda i ispred njega i visoko u Top 10 najprodavanijih auta u Hrvatskoj.
Volkswagen definitivno ima novi prodajni hit. Taigo je u prosjeku oko 2000 kuna jeftiniji od T-Crossa i bolje opremljen što je još jedan argument za njegov uspjeh. Cijena osnovnog modela Life je 151.925 kuna. Skuplji Style, kod kojeg osnovni motor ima 110 KS starta od 174.141 kuna,a R-Line s istim motorom od 174.912 kn. Najskuplji model na cjeniku je R-line sa 150 KS koji košta 201.508 kn.