Obavijesti

Tech

Komentari 7

Vozili smo novi MG4. Tvrde da će on pokopati konkurenciju

Vozili smo novi MG4. Tvrde da će on pokopati konkurenciju
7

MG4 je klasični kompakt s električnim pogonom čiji glavni adut je oko 5000 eura niža cijena od najjeftinijih konkurenata u Hrvatskoj

MG nova marka na hrvatskom tržištu nastavlja svoju ofenzivu. Britansko-kineski proizvođač kupce privlači niskim cijenama i dobrim odnosom "uloženo-dobiveno", a tako je i s njihovim najnovijim modelom. MG4 je klasični kompakt s električnim pogonom čiji glavni adut je oko 5000 eura niža cijena od najjeftinijih konkurenata u Hrvatskoj. No to definitivno nije jedini adut. 

MG4 je dobar, kompletan automobil bez previše zamjerki. Dizajn ovog 4,29 metara dugačkog automobila vrlo je atraktivan. Auto ej agresivan, elegantan i vrlo privlačan s mnogo originalnih detalja. Dobro izgleda sprijeda, a posebno nam se sviđa straga gdje skuplje izvedbe imaju dvostruki krovni spojler i napadni difuzor, poput nekog ekskluzivnog sportskog modela, a ne najjeftinijeg auta u klasi električnih kompakata. 

Unutrašnjost je također originalno dizajnirana, pomalo minimalistička ali s detaljima koji privlače pažnju. Posebno nam se svidjela takozvana "plutajuća središnja konzola" na kojoj je okretni prekidač za odabir pogona. Ispred vozača su digitalni instrumenti dijagonale 7" s najnužnijim informacijama, a u sredini dodirni zaslon infotainment sustava od 10,25". Kvaliteta izrade se doima vrlo dobrom, a materijali izgledaju dobro iako se na dodir jedan dio plastike čini dosta tvrdim. 

MG4 ja nastao na novoj modularnoj platformi ovoga proizvođača koja će se u budućnosti koristiti i za druge električne MG modele. Dizajn i smještaj baterije osigurava raspodjelu težine 50:50 i nisko težište. Platforma je kao i kod VW-ovih ID modela predviđena prvenstveno za stražnji pogon kao i za pogon na sve kotače. Dodatne prednost nove platforme je jako dobra iskoristivost prostora jer baterija ej smještena u podnici. Sa 2,71 metara međuosovinskog razmaka MG4 ima izuzetno prostranu kabinu dok je prtljažnik s 363 litre na razini prosjeka klase. 

Što se tiče pogona MG4 se za sada nudi u kombinaciji s dvije baterije i dva motora te isključivo stražnjim pogonom. Manja baterija ima kapacitet od 51 kWh i dolazi u kombinaciji s motorom snage 170 KS. WLTP doseg ovako motoriziranog MG4 iznosi 350 kilometara, a na testnim vožnjama u okolici slovenskog Bleda ostvarivali smo potrošnju koja bi nam omogućila oko 320 kilometara dosega. 

Veća baterija ima kapacitet od 64 kWh i dolazi u kombinaciji s motorom koji ima 204 KS. WLTP doseg ovog pogona je 435 do 450 kilometara, ovisno o razini opreme. Sve motorizacije imaju maksimalnu brzinu ograničenu na 160 km/h, a ubrzanje do 100 km/h im traje od 7,7 do 7,9 sekundi. Zanimljivo, slabija varijanta od 170 KS ima i najbolje ubrzanje. Maksimalna snaga punjenja slabijeg modela je 117 kW, a snažnijeg 135 kW. Na AC struji kod slabijeg je to 6,6 kW, a kod snažnijeg 11 kW. Vrlo zanimljiva funkcija je mogućnost isporučivanja struje napona 220 V i snage do 3,3 kW  iz baterije što nema gotovo ni jedan konkurent. Auto tako može poslužiti kao zamjena za agregat tamo gdje vam je potrebna i gdje je nema, recimo na kampiranju ili u vikendici. 

U vožnji se MG pokazao vrlo udobnim automobilom, a dobre vozne osobine pokazuje i prilikom malo brže jurnjave zavojima. Bez zamjerki. 

MG za ovaj model nudi tri razine opreme Standard, Comfort i Luxury. Osnovna dolazi samo sa slabijim pogonom, a druge dvije samo s jačim. Već osnovna oprema je prilično bogata i ništa joj ne nedostaje. Cijena osnovnog modela iznosi 33.500 eura, što je oko 5000 eura manje od najjeftinijih konkurenata, a više od 10.000 od nekih drugih modela iste klase. To je veliki adut za MG4, a predstavnici su toliko uvjereni u njega da su izjavili kako će njihov automobil "pokopati konkurenciju".   MG je najavio da će uskoro i proširiti ponudu verzija tako da u budućnosti možemo očekivati verziju s još većom baterijom i većim dosegom te snažnu sportsku varijantu s dva motora i pogonom na sve kotače. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 7
UŽIVO Anđelić: Imamo 5000 učenika u programima koji su povezani s obnovljivim izvorima
BOLJA ENERGIJA

UŽIVO Anđelić: Imamo 5000 učenika u programima koji su povezani s obnovljivim izvorima

Na primjerima domaćih uspješnih gradova vidjet ćemo kakav je naš zeleni potencijal, a uz vodeće stručnjake, inovativne poduzetnike i kreatore energetske politike dobit ćemo i odgovor na pitanje kakva je solarna budućnost pred nama.
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...