Testirani A1 Style je sasvim dobro opremljen i motoriziran već u osnovnoj verziji. Problem je što stoji kao top izvedbe konkurencije izvan premium segmenta
Vozili smo najjeftiniji A1: Tko želi Audi, mora dobro platiti
Osnovni model gradskog auta koji stoji kao dobro opremljeni kompakt izbor je uglavnom bogatijih obitelji kao drugi ili treći auto.
Kad čuje cijenu, prosječan kupac samo se okrene i ode tražiti dalje. Šteta jer A1 zaista mnogo stoji, ali i nudi mnogo više od kunkurencije bez prefiksa premium. Novi osnovni turbomotor čini ga vrlo poletnim i štedljivim (5,7 l/100 km na testu), a u unutrašnjosti se osjećate baš kako to priliči autu premium marke.
Kvalitetni materijali, dojam visoke kvalitete, dobra oprema i ergonomija. Jedino što zaslužuje opravdane kritike je zaista tijesna stražnja klupa. Najbolja strana A1 su vozna svojstva. Vrlo je okretan i zabavan te odlično drži cestu prilikom jurnjave.
Tvornički podaci:
- masa: 1135 kg
- dimenzije: 395x175x142 cm
- obujam: 999 ccm
- snaga: 70 kW/95 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 11,1 s
- najveća brzina: 186 km/h
- potrošnja: 4,2 l /100 km
- cijena: 140.016 kn (testni model) 133.873 kn (bez doplata)
Testirani Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Design Style u opremi ima MMI SUstav, ksenonska svjetla, alunaplatke od 16”, klima uređaj, aluminijske dekoracije, 8 zračnih jastuka