Obavijesti

Tech

Komentari 9

Vozili smo Mokku - ovaj SUV je velika prekretnica za Opel

Vozili smo Mokku - ovaj SUV je velika prekretnica za Opel
20

Novu Mokku isprobali smo na hrvatskim cestama povodom početka prodaje u Hrvatskoj. Auto nas je oduševio izgledom i iznenadio dobrim ponašanjem u vožnji

Zbog situacije oko 'korone' međunarodnih prezentacija automobila nema već više od godinu dana, no Opel se svejedno potrudio dati nam priliku provozati novu Mokku prije nego što će testni automobili s hrvatskim tablicama doći u naše ruke. Ovi testni auti stigli su iz Njemačke u Istru gdje smo u jednom  danu napravili stotinjak kilometara. Dovoljno za prve dojmove. A oni su itekako dobri.

Pokretanje videa...

Opel Mokka 01:09

Iako je Mokka po dimenzijama i pripadnosti klasi srodna Crosslandu, ovo je potpuno drugačija filozofija auta. Dok je Crossland obiteljski praktični mali SUV, Mokka je urbani lifestyle auto kod kojeg je više pažnje posvećeno izgledu i voznim karakteristikama. I doista, Mokka uživo izgleda odlično, a isto tako se i vozi. 

Pogotovo u zelenoj boji, kakvom je bila obojena naša testna Mokka, auto jednostavno privlači poglede. Novi vizualni identitet Opela pun  je pogodak. Mokka je auto kod čije kreacije su dizajneri imali gotovo potpuno slobodne ruke. Serijski auto ne razlikuje se puno od konceptnog voila, a takvi slučajevi su vrlo rijetki u svijetu automobila. Obično imamo spektakularni koncept i dosadnu serijsku verziju. Kod Mokke je i serijska verzija pravi spektakl, ovo je zapravo koncept prenesen u stvarnost. 

 Auto je dosta manji od prethodnika, i postao je najmanji Opelov SUV u ponudi. Konkretno, skraćen je 13 centimetara te je sad dugačak 415 cm, no u odnosu na prethodnicu Mokka je šira i ima veći međuosovinski razmak, tako da ponuda prostora u unutrašnjosti nije smanjena u odnosu na prethodni model. Mokka nije prostrana poput Crosslanda, no u kabini još uvijek ima dovoljno mjesta da bi prošla i kao obiteljski auto, dok u prtljažnik stane dobrih 350 litara. 

Unutrašnjost Mokke potpuno je drugačija od one u dosadašnjim modelima Opela. Sve je centrirano oko velikih zaslona. Onaj ispred vozača služi kao ploča s instrumentima i ima 12", a središnji zaslon ima 10". Dizajn unutrašnjosti je vrlo ugodan, kvaliteta materijala i izrada su na vrlo visokoj razini, sjedala su vrhunska... Realno Mokka ovdje nije daleko od takozvanih premium proizvođača. 

Nova Mokka nudi se s pogonom na struju, benzin i dizel. Dizelaš obujma 1,5 litara ima 110, a turbobenzinci obujma 1,2 litre imaju 100 i 130 KS. Tu je i električna verzija sa 136 KS. Mi smo isprobali benzinski model sa 130 KS i automatskim mjenjačem i električnu verziju. 

Mokka u vožnji zaista oduševljava. Naginjanja nema ni u tragovima, pri agresivnoj vožnji ponašanje auta je tako harmonično i izravno da pomislite kako je izrazito tvrd. Tek kad naletite na neravninu shvatite da je zapravo i vrlo udoban. Ovjes je odlično izbalansiran, a dobrom ponašanju pridonosi i masa koja je, u odnosu na prošlu Mokku, smanjena 120 kilograma. Upravljač je vrlo izravan i pruža puno povratnih informacija. Automatski mjenjač s osam brzina radi odlično u benzincu, a električna verzija je vrlo uglađena i zabavna za vožnju. Sve u svemu, ovaj auto je užitak voziti. 

Na testu smo uz prilično agresivnu vožnju i uz hladnije vrijeme (hladno vrijeme smanjuje doseg) u električnoj verziji ostvarili potrošnju koja bi nam omogućila oko 250 km dosega. Dojam je da bi se uz razumnu vožnju s ovim autom lako mogao ostvarivati doseg veći od tvornički obećanih 324 km. 

S obzirom od tome da se radi o stilskom malom SUV-u ne iznenađuju brojne mogućnosti individualizacije. Auto ej tamo moguće ukrasiti i raznobojnim umecima naplatke, nude se mnoge kombinacije dvobojne karoserije i kombinacije u unutrašnjosti. I oprema je prilično bogata. LED svjetla su serijska, a uz nadoplatu se, prvi put u klasi, mogu dobiti i LED matrix svjetla.

Osnovni benzinski model u seriji ima LED svjetla, klimu, dodirni zaslon 7" i digitalne instrumente i adaptivni tempomat. Tako opremljena Mokka stoji 134.881 kunu. Mnogo bolji odabir opreme je Edition. U kombinaciji s ovom opremom nova Mokka stoji samo neznatno više, 137.161 kunu a donosi i alunaplatke od 16" i neke druge sitnice u popisu opreme. Električni model košta od 246.478 kuna za opremu Edition (ima alunaplatke), do 282.958 kuna za najskuplju verziju.  Dizelaš košta od 155.773 kune. Po cijenama benzinca Mokka je čak i jeftinija od Crosslanda. 

Dakle, nova Mokka je auto koji je zaista malo drugačiji od drugih. U prvom planu su izgled i vožnja, a to u kombinaciji s vrlo dobrim odnosom uloženo i dobiveno može Mokku pretvoriti u pravi prodajni hit. Ne bismo se iznenadili da Mokku uskoro ugledamo pri vrhu nekih prodajnih ljestvica. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 9
Jakirović za 24sata prvi put nakon odlaska iz Maksimira: Ja sam vratio Kulenovića u Dinamo
EKSKLUZIVNO

Jakirović za 24sata prvi put nakon odlaska iz Maksimira: Ja sam vratio Kulenovića u Dinamo

Nekad moraš imati i sreće. Sudac u Bratislavi nije svirao penal za Slovan, a da je glavni sudac bio onaj iz VAR sobe, Slovan bi dobio penal. Bayern je protiv nas dobio penal za 'benigniji' kontakt...
Ana iz Duge Rese: Imala sam 107 kg pa skinula 44, evo kako
ŽIVOTNI ZAOKRET

Ana iz Duge Rese: Imala sam 107 kg pa skinula 44, evo kako

Ana Marčec iz Duge Rese, prije 15-ak godina borila se s viškom kg i nekoliko dijagnoza, potražila je pomoć u nutricionizmu i alternativnoj medicini, a danas joj je to i posao