Na svjetski poznatoj trkaćoj stazi Jerez isprobali smo auto koji će pokušati nadmašiti japanskog kralja prednjeg pogona uz pomoć 1,8-litrenog turbo motora i 4Control sustava upravljanja
Vozili smo Megane RS sa 280 KS: Može li on parirati Hondi?
Najočekivaniji hot-hatch ove godine u punom je sjaju zasjao na parkingu hotela smještenog tik do trkaće staze. Riječ je naravno o stazi u Jerezu, koja je svojom dugom i bogatom poviješću već godinama jedna od najboljih trkaćih pisti u svijetu. Naravno, prije nego sam se upustio u "borbu čovjeka protiv stroja" na ugrijanom španjolskom trkaćem asfaltu, bilo je vrijeme da novi, dugoočekivani Megane Renault Sport četvrte generacije isprobam na okolnim cestama.
Pokretanje videa...
U zavojitoj ruti dugačkoj dvjestotinjak kilometara uočio sam sve prednosti i nedostatke novog francuskog hothatcha. Naime, novi Megane RS pokreće 1,8-litreni turbomotor koji razvija velikih 280 konjskih snaga te 390 Nm okretnoga momenta. Čim sam sjeo u prava sportska, ali iznenađujuće udobna sjedala, primijetio sam gotovo savršenu vozačku poziciju.
Upravljač je točno tamo gdje treba biti, preglednost je besprijekorna i moja "avantura" može započeti. Već prilikom pokretanja prvo što primjećujem je zvuk. Iako i novi Megane iz neobjašnjivih razloga također ima zvučnike koji "pojačavaju" zvuk motora u unutrašnjosti vozila, originalna zvučna nota iznenađujuće je dobro pogođena.
Ostatak priče pročitajte na autostart.hr