Mazda 3 donosi dobro pogođen dizajn. Pokreću je nekonvencionalni i vrlo efikasni motori. Uz sjajan ovjes i visoku razinu komfora, nameće se kao opasan rival u klasi
Vozili smo Mazdu 3: Sjajan dizajn i revolucionarna tehnika
U doba kada o kupnji automobila uvelike odlučuje dizajn, Mazda 3 nosi izgled koji istodobno djeluje vrlo atraktivno, moderno i skladno. No tek ispod lima skriva najveće adute. S međuosovinskim razmakom većim za čak 60 mm nova “trojka” jedan je od najvećih modela i najprostranijih u klasi. Nudi najviše prostora za ramena sprijeda i za noge putnika straga u klasi. Prtljažnik ima 364 litre prostora u verziji s pet vrata, odnosno 419 kod limuzine koja je 12 cm duža.
Uz dorađeni ovjes te posebno dobru izolaciju od buke i vibracija, upravo veći razmak među osovinama čini Mazdu 3 vrlo udobnom u vožnji, posebno na 16-inčnim kotačima. Tu smo verziju isprobali s benzinskim motorom od 120 KS koji bi mogao biti vrlo privlačan kupcima jer nudi dobre performanse, a troši isto kao osnovni 1.5 benzinac sa 100 KS.
Taj motor stajat će 142.265 kuna kad od 20. listopada počinje prodaja nove “trojke” kod nas, a cijena osnovnog modela bit će 119.165 kuna. Zanimljivo, kod Mazde 3 cijena za sedan i model s pet vrata je ista! Osnovna cijena dizelskog modela sa 150 KS bit će 166.940 kuna.
Učinkoviti motori
Zahvaljujući SkyActiv tehnici benzinski motori, iako veliki obujmom, troše tek od 5,0 do 5,6 l/100 km u prosjeku.
Sportski interijer
Većina modela ima instrumentnu ploču sa središnje smještenim okretomjerom kao u sportašima, dok je na centralnoj konzoli veliki LCD zaslon.