Kao što je to običaj kod Volkswagena, promjene u dizajnu minimalne, no zato su svi motori novi, a tu su i brojne sigurnosne tehnologije te sustavi pomoći pri vožnji
Volkswagen otkrio novi Polo: Velike promjene su ispod lima
Peta generacija VW Pola je obnovljena, a s njom smo se upoznali u Wolfsburgu, prijestolnici Volkswagena na svjetskoj premijeri. Promjene su temeljite, no po izgledu to bi teško zamijetili. Naime, izvana su promjene minimalne, prednja i stražnja svjetla, odbojnici i maska, a mnogo detaljnije se pristupilo onome ispod karoserije. Polo tako dobiva brojne tehnologije koje su do sada bile rezervirane za automobile viših klasa. Tu su, primjerice, tempomat za održavanje razmaka s automatskim kočenjem, funkcija automatskog gradskog kočenja u nuždi, ali i LED svjetla što je apsolutna novost u gradskoj klasi. Svi motori su potpuno obnovljeni.
Rekordi u potrošnji i tehnološke novosti
Novi motori troše 10 do 21% manje tako da se u Vollkswagenu hvale potrošnjom od samo 3,2 l/100 km za dizelsku i 4,1 l/100 km za benzinsku BlueMotion izvedbu. Svjetska novost je MirrorLink kojim se funkcije mobitela “preslikavaju” na touchscreen auta.
Osnovnu motorizaciju od sada predstavlja 1.0 trocilindrični benzinac poznat iz UP-a koji razvija 60 i 75 KS. On je osjetno štedljiviji, ali i živahniji od 1.2-litrenog trocilindraša koji zamjenjuje. Snažniji benzinski 1.2 TSI motori su obnovljeni te razvijaju 90, odnosno 110 KS. Dosadašnje 1.2 i 1.6-litarske TDI motore zamjenjuje novi dizelski trocilindraš obujma 1.4-litre sa 75, 90 ili 105 KS. Bogata paleta motora nakon ljeta će se proširiti novim benzinskim turbo 1.0-litrenim trocilindrašima te GT izvedbom sa 150 KS i GTI-jem sa 192 KS.
Novost je i obnovljena unutrašnjost s novim instrumentima te središnjom konzolom na kojoj dominiraju novi audionavigacijski sustavi sa zaslonom osjetljivim na dodir. Neki materijali su djelomično kvalitetniji nego kod prethodnika, dojam kvalitete izrade je na zaista visokoj razini, a sve ergonomski djeluje još bolje i jednostavnije. Sjedala su udobna i dovoljno prostrana, a za ostale dojmove morat ćemo pričekati prvu vožnju.
U Volkswagenu ističu sustav Sport Select suspension, pomoću kojeg se pritiskom na tipku može birati između dvije različite postavke ovjesa. Po prvi puta za Polo su razvijene i mobilne aplikacije koje se koriste pomoću sustava MirrorLink. Velik dio ovih tehnoloških novosti ipak se neće nalaziti u osnovnoj opremi.
I dalje će biti tri razine opreme: Trendline, Comfortline i Highline, a planirane su i posebne izvedbe, primjerice BlueMotion, BlueGT, GTI i Cross. Novi Polo na hrvatsko tržište stiže tijekom lipnja, cijene se još ne znaju. No najavljeno je kako bi mogle biti neznatno više od cijena prethodnog modela, i to zbog bogatije serijske opreme.