Obavijesti

Tech

Komentari 13

Volkswagen ID. Buzz - jedini kombi za kojim se okreću glave

Volkswagen ID. Buzz - jedini kombi za kojim se okreću glave
19

Originalna ideja i originalna dizajnerska rješenja učinila su od ID. Buzza unikatnu pojavu. Model o kojem razmišljaju i oni koji realno nemaju potrebu za ovako prostranim i praktičnim autom

Na hrvatsko tržište je stigao jedan od najzanimljivijih i najoriginalnijih automobilskih noviteta ove godine, Volkswagen ID. Buzz. Atraktivni lifestyle kombi je svojevrsni duhovni nasljednik kultnih VW kombija T1 i T2 i kao takav privlači ogromnu pozornost. Originalan retro dizajn ovaj automobil kombinira s modernom električnom tehnologijom. 

ID.Buzz se svojim dizajnom ističe u odnosu na od bilo koji drugi automobila na tržištu. Originalna ideja i originalna dizajnerska rješenja učinila su od njega unikatnu pojavu - jedini kombi na tržištu za kojim se okreću glave. I o kojem razmišljaju i oni koji realno nemaju potrebu za ovako prostranim i praktičnim autom. 

ID. Buzz dugačak je 471 cm, a  nudi se kao teretni ili putnički kombi sa pet sjedala. Kasnije dolazi i produžena verzija sa sedam sjedala. Na prezentaciji u okolici Zagreba vozili smo putničku varijantu koja zaista nudi obilje prostora. Stražnja klupa dovoljno je prostrana i za dvometraše, a prtljažnik, po svim standardima, ogroman. U njega stane čak 1121 litra. Otprilike dvostruko više nego u prtljažnik SUV-a sličnih dimenzija. Dodatan praktičan detalj je taj da se preklapanjem stražnjih sjedala dobiva se potpuno ravna površina koja može lako poslužiti i kao krevet, što dodatno naglašava "lifestyle" karakter ovog auta. 

Dizajn unutrašnjosti vrlo je razigran i originalan. Mnogo je zanimljivijih i originalnih detalja, raznih tekstura i boja. Jedina zamjerka koju možemo uputiti unutrašnjosti je odabir materijala. Iako to tako vizualno ne izgleda, prevladava plastika koja je tvrda na dodir. 

Za pogon se koristi "arhitektura i komponente poznate iz ostalih ID. modela a to znači i stražnji pogon. Trenutno se nudi samo baterija kapaciteta 77 kWh te motor od 204 KS, a verzije sa slabijim i snažnijim pogonima te s manjim baterijama na tržište bi trebale stići do kraja godine. Tako je i model kojeg smo mi provozali imao 204 KS i najveću bateriju u ponudi koja mu u praksi daje oko 400 kilometara autonomije s jednim punjenjem uz umjeren stil vožnje. Po WLTP-u doseg iznosi 423 kilometara. 

ID. Buzz je težak oko 2400 kilometara pa se 204 KS u praksi ne doima kao mnogo konjskih snaga u ovom autu. Ubrzanje do 100 km/h traje 10,2 sekunde što nije sportska vrijednost, ali je svakako dovoljno za ovakav tip automobila. Međuubrzanja su dovoljno dobra da biste se u svakom trenutku odvažili za manevar preticanja i pritom imali potpuno povjerenje u ubrzanje auta. Maksimalna brzina je ograničena na 145 km/h što definitivno neće biti dovoljno za mnoge vozače, no ponavljamo, ovo je kombi. 

Da, ovo je kombi, ali se kroz zavoje vozi mnogo bolje nego tipičan kombi. Nisko težište i vrlo dobar ovjes u vožnji rezultiraju osjećajem koji je na razini modernog, jako sposobnog, SUV automobila kojem zavoji nisu mrski. Pohvale ID. Buzz zaslužuje i za ponašanje pri većim brzinama na autocesti gdje ulijeva mnogo povjerenja. Sve u svemu ponašanje u vožnji mnogo je sličnije klasičnom automobilu nego kombiju. 

Id. Buzz se u prvoj vožnji pokazao zaista zanimljivim modelom, drugačijim od drugih auta ali i kombija. Kombinacija odličnog dizajna i visoke razine praktičnosti s dobrim voznim osobinama čini ga vrhunskim "lifestyle" automobilom koji je vrhunski iskoristiv za obitelj i putovanja. Jedini problem za većinu hrvatskih kupaca je cijena, koja je, kao kod svakog električnog auta, priličnom visoka. Putnička verzija modela ID. Buzz košta 63.745 eura, a dolaskom slabijih motorizacija s manjim baterijama cijena će se ipak nešto spustiti. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 13
Ovaj neočekivani simptom raka crijeva ne smijete ignorirati
VRLO VAŽNO

Ovaj neočekivani simptom raka crijeva ne smijete ignorirati

Stopa kolorektalnog raka među osobama mlađima od 50 godina raste od 1990-ih, a točan razlog ovog porasta još nije poznat. Stručnjaci smatraju da je uzrok povezan sa stilom života i okolišnim faktorima
Vanga je prorekla sve, čak i kad će svijet završiti: Ovo su savjeti i upozorenja koja je ostavila...
MISTIČNA SLIJEPA PROROČICA

Vanga je prorekla sve, čak i kad će svijet završiti: Ovo su savjeti i upozorenja koja je ostavila...

Proučavala je ljude koji su joj dolazili na 'konzultacije', u njenom društvu su navodno bili razni svjetski moćnici, stručnjaci za Vangu govore kako ih je mogla sve 'pročitati kao knjigu'...
Analitičar: Kalik se s trenerima često svađao oko pozicije...
JOSIP PAUŠIĆ ZA 24SATA

Analitičar: Kalik se s trenerima često svađao oko pozicije...

Nije htio igrati ‘desetku’, gdje sada briljira. Valdas Dambrauskas znao ga je potjerati s treninga. A za Rijekin ‘Arsenalov korner’ zaslužan je Krizmanić, igrač Gorice