CrossPolo je vizualno najatraktivnija izvedba popularnog Volkswagenova modela. Dolazi sa 1,6 litrenim turbodizelašem koji troši štedljivih pet litara u prosjeku
Volkswagen Cross Polo vozi i po makadamu, pravi je šminker
Iako zamišljen kao svojevrsna „terenska“ inačica popularnog Volkswagenovog modela, CrossPolo je prije svega šminker. Izgled je bez sumnje najjači adut ovog automobila, a da je CrossPolo namijenjen asfaltu, a ne blatu dokazuju i 17-inčni serijski alu naplatci s niskoprofilnim gumama. Cross izvedba Pola ima 15 mm veće rastojanje od tla, no više težište nije nimalo utjecalo na i inače vrlo dobre vozne karakteristike.
CrossPolo tako iznenađuje odličnim držanjem ceste čak i pri bržoj vožnji za što je zaslužan tvrđe podešen ovjes. S druge strane, to ga čini neudobnim - u CrossPolu se osjeti svaki prelazak i preko najmanje neravnine. Stoji 144.000 kuna.
Bučan, ali i vrlo štedljiv
Naglašeno bučan rad 1.6 litrenog turbodizelaša lako je zanemariti pri pogledu na potrošnju. Prosječnih 5,1 l/100 kilometara zaista je skromno čak i za ovu klasu automobila. Unatoč primjetnoj turborupi ispod 1500 o/min motor se dobro nosi s masom Pola pa su međuubrzanja vrlo dobra.
Volkswagen CrossPolo 1.6 TDI
masa: 1221 kg
dimenzije: 398x169x148cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 66 kW/90 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,5 s
najveća brzina: 176 km/h
potrošnja: 4,3 l /100 km
cijena: 156.000 kn (testni model) 144.000 kn (bez doplata)
konkurencija: Fiat Panda Cross, Ford Fusion, Peugeot 207 Outdoor
PLUS: vozne karakteristike, potrošnja, sportska sjedala, prostranost, praktičnost, opremljenost, kvaliteta izrade
MINUS: visoka cijena, bučan motor, neudoban ovjes, monotono oblikovana unutrašnjost, malena vanjska ogledala