Obavijesti

Tech

Komentari 15

Volkswagen Caddy je dobra alternativa za šminkerski SUV

Volkswagen Caddy je dobra alternativa za šminkerski SUV
20

Ovaj mali kombi idealna je alternativa SUV-ovim i karavanima za one kupce koji praktične vrijednosti stavljaju ispred "šminke"

Volkswagen Caddy je praktičan mali kombi za posao ali ima i svoju drugu stranu, u putničkoj verziji može biti itekako iskoristiv obiteljski automobil. Upravo takvu verziju smo testirali u kombinaciji sa provjerenim dizelskim TDI motorom.

Caddy je po definiciji mali kombi ili MPV automobil. Ta klasa automobila je do nedavno bila vrlo popularna u obiteljskom segmentu, a danas pod najezdom SUV-ova doživljava istu sudbinu kao monovolumeni - polagano odumiranje. Šteta, jer automobili poput Caddyja možda nisu najljepši, ali su svakako prostrani i praktični za obitelji kojima uvijek treba puno prostora. A također mogu biti vrhunska kombinacija za obitelj j posao, recimo kod nekih obrtnika. Upravo tome je namijenjen testirani Caddy koji zbog pregrade iza stražnjih sjedala spada u poslovnu N1 kategoriju te se za njega može odbiti PDV u iznosu od 100 posto, konkretno oko 8000 eura za testiranu verziju.

Caddy je bez sumnje najkvalitetnije napravljen auto u klasi. To je jasno vidljivo u unutrašnjosti koja kvalitetom materijala, ukrasima (a u ovoj varijanti i luksuzom) nimalo ne zaostaje za nekim drugim modelima Volkswagena. Kabina je prilično moderno dizajnirana i dobro opremljena. U testnom autu tako nalazimo vrhunske digitalne instrumente poznate iz drugih VW-a, veliki dodirni zaslon i druge napredne detalje. Još jedan futuristički detalj je minijaturna ručica automatskog mjenjača. Sve u svemu, vrlo ugodno okruženje.

No ono sto nas najviše oduševljava u unutrašnjosti su prostranost i praktičnost. Auto je u top pogledu pravi majstor, mnogo bolji od podjednako velikih SUV-ova. Mjesta na stražnjoj klupi ima u izobilju, sjedala su udobna i prostrana i u širinu, a vrlo koristan detalj su preklopni stolići na pozadini prednjih sjedala. Tu je i ogroman prtljažnik obujma 1213 litara.

Izuzetno praktično rješenje su bočna klizna vrata koja omogućuju lakši ulazak ili utovar, ali i lakše otvaranje na skučenim parkinzima. Svidjela nam se i dosta povišena vozačka pozicija zbog koje se osjećate kao da ste u SUV-u i imate bolji pregled prometne situacije ispred vas. Sve u svemu, Caddy možda nije previše lijep automobil, no u njegove  u praktične vrijednosti vrlo brzo ćete se zaljubiti.

Pogon je idealno odabran za ovaj auto. Uz Caddy najbolje pristaje dizelski motor, a TDI je tu i dalje, s razlogom, pojam. Veliki dvolitreni motor ima osjetno veći obujam nego kod tipičnog konkurenta, a to se osjeti i u praksi uglađenijim radom i uvjerljivijim reagiranjem na gas u većini situacija. Njegovih 122 KS taman je dovoljno za Caddy koji definitivno nije lagan auto. Performanse nisu spektakularne, no od ovog tipa automobila se više i ne očekuje. Mnogo važnija je potrošnja. Na testu naš Caddy trošio samo 5,7 litara u kombiniranoj vožnji, dok je potrošnja u gradu iznosila 6,5 l/100 km. Odlično za auto koji definitivno nije aerodinamičko čudo i koji teži oko tone i pol.

Što se tiče voznih osobina, one su sve samo ne kao kod klasičnog kombija. Caddy je nastao na osnovi Golfa i to se u vožnji itekako osjeti. Vrlo je udoban svim vrstama podloge, čak i na lošijim cestama i uvjerljiv u zavojima. Naravno da kod ovakvog tipa auta nije moguće izbjeći naginjanje karoserije, no ono je vrlo malo i auto jako dobro drži putanju u zavojima kada vozite agresivnije. I ponašanje pri velikim brzinama na autocesti je vrlo dobro. DSG automatski mjenjač radi odlično, a upravljač je vrlo izravan i "komunikativan".  Sve u svemu, Caddy se u vožnji ponaša mnogo više kao klasičan osobni automobil nego kao kombi. Negdje na razini dobrih SUV-ova. 

Što zamjeramo Caddyju? Ne mnogo. Infotainment sustav je kao kod mnogih drugih VW-ova malo nespretan za korištenje, a buka pri većim brzinama je malo izraženija, no to je uz ovaj oblik karoserije malo teže izbjeći. Sve ostalo je na visokoj razini. Automobil koji svakako zaslužuje veliku preporuku i idealna je alternativa SUV-ovim i karavanima za one kupce koji praktične vrijednosti stavljaju ispred "šminke". 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1520 kg
dimenzije: 450 x 186 x 180 cm
obujam: 1968 cm3
snaga: 90 kW/122 KS  
0-100 km/h: 11,4 s
najveća brzina: 186 km/h
potrošnja: 5,2 l/100 km
cijena: 40.888 (testni model), 30.247 eura (osnovni model)

 
Važnija oprema Volkswagen Caddy Style Van 2.0 TDI DSG

Aluminijski naplatci 17", digitalni instrumenti, dodirni zaslon 9", dvozonski automatski klima uređaj, navigacija, grijana sjedala, parkirni senzori sprijeda i straga...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 15
Ovo je prva fotografija neke zvijezde izvan naše galaksije
ASTRONOMSKI USPJEH

Ovo je prva fotografija neke zvijezde izvan naše galaksije

Astronomi su snimili prvu fotografiju zvijezde izvan naše galaksije koja je udaljena 160.000 svjetlosnih godina od Zemlje. Nalazi se unutar Velikog Magellanova oblaka, jedne od malih galaksija oko Mliječne staze
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...