Prihod na mobilnim uređajima tijekom prošle godine povećan je u odnosu na 2019. za 33 posto, na 209,7 milijardi juana (oko 32,6 milijardi dolara). To je 75 posto od ukupnog prihoda cijele industrije videoigara u Kini
Velik skok u koroni: Zarada u gamingu porasla za 21 posto
Prihod industrije videoigara u Kini lani je iznosio 278,7 milijardi juana (oko 43,2 milijarde dolara), što je 21 posto više u odnosu na 2019. godinu, objavio je u četvrtak šangajski poslovni portal Yicai Global, pozivajući se na podatke Kineskog internetskog informacijskog centra (CINIC).
Prihod segmenta igara na mobilnim uređajima tijekom prošle godine povećan je u odnosu na 2019. za 33 posto, na 209,7 milijardi juana (oko 32,6 milijardi dolara). To je 75 posto od ukupnog prihoda cijele industrije videoigara u Kini.
Udio konzolnih igara u strukturi ukupnog prihoda u Kini prošle godine iznosio je samo dva posto, znatno manje od 28-postotnog globalnog udjela. CINIC međutim vjeruje da kinesko tržište ima potencijala za razvoj na tom području.
Do kraja 2020. godine broj igrača videoigara prema CINIC-ovim podacima dosegao je 518 milijuna, što je više od polovice ukupnog broja internetskih korisnika u zemlji.