Global NCAP provodi testiranja modela za Afriku i Indiju. Iako izgledaju moderno, njihovi auti su u odnosu na one kod nas po sigurnosti zaostali desetljećima, a to objašnjava i razliku u cijeni
Unatoč napretku neki auti su i dalje prave smrtonosne klopke
U Europi je rijetkost da neki auto na sigurnosnom testiranju dobije manje od pet zvjezdica, no novi auti koji se prodaju u Africi ili Indiji rijetko kada osvajaju više od tri zvjezdice.
Na prvi pogled, po dizajnu ti auti ne zaostaju puno za onima koji se prodaju kod nas no tehnološki su desetljećima iza naših. To je potvrdio i najnoviji crash test u kojem kineski Great Wall Steed 5 nije osvojio ni jednu zvjezdicu.
Model koji se prodaje u Africi nema ni jedan zračni jastuk, a auto se prilikom testa poputno deformirao. To je još jedna potvrda da se auti za siromašna tržišta rade po lošim sigurnosnim standardima i od čelika lošije kvalitete. Ovaj auto tu nije iznimka.
Malo sigurniji Great Wall Steed proizvodio se nekad i za Europu (u Bugarskoj), no tvornica je bankrotirala. Nekoliko primjeraka se ovog auta se uvezlo i na naše tržište.
Nevjerojatno, no posljednjih pet godina čak je 21 model za Afriku i Indiju dobio nula zvjezdica pa je jasno da su mnogi modeli za ta tržišta još uvijek smrtonosne klopke za svoje putnike. Kupci su mnogo siromašniji nego u ostatku svijeta pa se sve radi kako bi se smanjila cijena auta. Zbog toga pati i sigurnost pa auti za afričko tržište ne trebaju imati ni najjednostavnije zračne jastuke. Velika razlika u sigurnosti samo je jedan od razloga zašto su auti u Europi toliko skuplji.