Motor je toliko elastičan i snažan da ga je moguće voziti na najnižim okretajima i tako štedjeti gorivo. Ovakva Mazda3 iznimno je brza i nevjerojatno agilna
Uglađen, ali i vrlo brz: Mazda3 oduševljava na svim poljima
Dvolitreni benzinac u Mazdi3 revolucionarne tehnologije zaista je jedinstven motor. Ne samo da je iznimno uglađen, vrlo tih, savršeno popeglan i baršunasto mekan već može biti i vrlo štedljiv, ali je i itekako spreman “pokazati zube”. A bome ima i što pokazati. Takav duh zapravo prožima i cijeli automobil.
Odlična izolacija od buke i prvoklasan interijer naglašavaju visoki komfor vožnje, a motor je toliko elastičan i snažan da ga je moguće voziti na najnižim okretajima i tako štedjeti gorivo. S druge strane, ovakva Mazda3 iznimno je brza i nevjerojatno agilna.
Počevši od komandi, brzog i preciznog upravljača preko brzog kvačila i fantastičnog mjenjača do brzine kojom prolazi zavoje zahvaljujući izvrsnom ovjesu - to je automobil koji u trenu odgovara na vozačeve želje.
Sportski instrumenti
Mazda u trojci nudi dvije instrumentne ploče, ovisno o paketu opreme. Za razliku od osnovnog paketa u kojem središnju poziciju zauzima brzinomjer, u paketu Revolution dominantnu ulogu ima brojač okretaja, a brzinomjer je digitalni. Kako vozač ne bi tražio ovaj podatak, brzina se projicira i na malom head-up zaslonu.
Mazda3 G165 Revolution
TVORNIČKI PODACI
masa: 1295 kg
dimenzije: 446x180x147cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 121 kW/165 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,2 s
najveća brzina: 210 km/h
potrošnja: 5,8 l /100 km
CIJENA: 200.130 kn (testni model), 196.140 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Peugeot 308, Opel Astra, VW Golf, Renault Mégane
Kvaliteta interijera na najvišoj razini
Kokpit Mazde3 ne samo da je vrlo moderno dizajniran nego kvalitetom postavlja nove standarde u klasi, nadmašujući čak i priznatog kralja Audi A3. Upotrebljeni materijali su vrlo kvalitetni, luksuzni, a kvaliteta izrade vrhunska.
Pročitajte više o temi na stranici Testovi automobila.