Lani je u Hrvatskoj, prema tim podacima, prodan 41.521 novi automobil, što je za 7,6 posto više nego 2010. godine, no to je i dalje puno manje od godina prije krize
Tržište u blagom rastu, Hrvati lani kupili 2806 luksuznih auta
Hrvatski vozači su tijekom krizne 2011. godine kupili 2806 luksuznih automobila, što je ukupno 6,75 tržišta prošle godine, piše Večernji list. To je u rangu Chevroleta i Hyundaija koji su imali po 6,97, odnosno 6,38 posto tržišnog udjela. Među skupim jurilicama su jedan Rolls Royce, Bentley i dva Ferrarija, ali i uobičajeni Mercedes, Porsche, Lexus, Jaguar...
Tijekom prošle godine Audi je prodao 930 automobila, što je više od Suzukija (924), Mazde (821), Seata (771) ili Fiata (542), pokazuu preliminarni podaci Promocije Plus. Među luksuznim autima, odmah nakon Audija po broju prodanih vozila je BMW sa 861 automobilom.
Lani je u Hrvatskoj, prema tim podacima, prodan 41.521 novi automobil, što je za 7,6 posto više nego 2010. godine, no to je daleko od prodajnih podataka prije krize, kada se prodavalo i duplo više automobila. Najviše automobila u Hrvatskoj lani je prodao Volkswagen. Sa 5094 automobila zauzei su 12,27 posto tržišta. Jutarnji navodi kako bi za ovaj "oporavak prodaje" mogle biti zaslužne državne tvrtke koje su obnavljale vozni park, poput MUP-a.