Iako električni automobili u prosjeku ne zadobiju u nesrećama veća oštećenja od automobila s benzinskim ili dizelskim motorima, popravci su ipak uobičajeno skuplji
Troškovi popravka električnih automobila viši su od klasičnih
Iako državni poticaji mogu ponekad smanjiti ukupni trošak, električna vozila mnogo su skuplja od benzinaca i dizelaša, barem onda kad se u obzir uzme udarac na vaš proračun, a ne na okoliš.
A to su samo početni troškovi.
Dodatni troškovi koji s godinama dolaze s popravcima električnih automobila nisu za podcijeniti.
Studija osiguravajućeg društva Allianz pokazala je da električni automobili u prosjeku imaju veće troškove popravka od onih opremljenih motorima s unutarnjim izgaranjem.
Iako električni automobili u prosjeku ne zadobiju u nesrećama veća oštećenja od automobila s benzinskim ili dizelskim motorima, popravci su ipak uobičajeno skuplji, otkrilo je osiguravajuće društvo.
Prosječni izdaci šteta za potpuno kasko osiguranje veći su za 10 posto za električne automobile, a čak 50 posto veći za plug-in hibride, prema Allianzu.
Nakon sudara, troškovi popravka električnih automobila u prosjeku su skuplji 30 posto.
Osobe zadužene za istraživanje nesreća i pitanja sigurnosti u Allianzovu Centru za tehnologiju za potrebe svoje studije analizirali su podatke o štetama od 2018. do 2020. godine.
Važno pitanje za vatrogasce, policiju i pomagače u slučaju nesreća jest jesu li električni automobili opasniji od vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem.
Prema procjeni Allianza i Njemačkog udruženja automobilske industrije (VDA), rizik od požara električnih automobila nije veći od automobila opremljenima motorima s unutarnjim izgaranjem - međutim, prema VDA -u, za gašenje požara na električnim vozilima potrebno je više vremena i više sredstava za gašenje.