Kako zainteresirati korisnike za phablete? Jedan je kineski telekom u svojim poslovnicama zaposlio - krojače: dok vi kupujete uređaj, oni vam prekroje hlače
Trik za prodaju: Prekrojit ćemo vam hlače, ako kupite phablet
Kineski operater Unicom suočio se sa slabim interesom za Appleov novi phablet - iPhone 6 plus. Slušajući mišljenja korisnika doznali su da većina odustane od kupovine nakon što shvati da će imati problema s korištenjem mobitela jer ga zbog njegovih dimenzija ne mogu ugodno smjestiti u džep hlača.
Umjesto da se posluže nekim od uobičajenih trikova za povećanje prodaje, problem su riješili na dovitljiv način koji je odmah privukao mnogo pažnje - ponudili su uslugu prekrojavanja hlača na svim svojim prodajnim mjestima.
Usluga pod imenom "Pocket Plus" funkcionira tako da korisnici prilikom posjeta centru teleoperatera ostave hlače nekome od novozaposlenih krojača. Dok kupci rješavaju papirologiju za novog digitalnog ljubimca, krojači im prekroje džepove hlača na željene dimenzije, poslije čega mogu bezbrižno išetati iz trgovine.
Pomalo bizarna usluga postala je pravi hit, zbog čega ju je odnedavno u ponudu uvrstio i jedan nizozemski teleoperater. Phableti su i mnoge modne brendove potakli na preispitivanje krojeva hlača te ispipavanje potreba da se odjeća prilagodi gadgetima - istraživanja su pokazala da je veliki pametni telefon najteže smjestiti u prednji džep ženskih hlača, a najlakše u stražnji džep muških.