Najimpresivniji dio ovog auta je svakako pogon. Sa 306 KS ukupne snage RAV 4 je pravi sprinter. Do 100 km/h dolazi za samo 6,2 sekunde. i sve to uz vrlo malu potrošnju
Toyota RAV 4: Novi plug-in hibridni pogon za mnogo snage i vrlo malu potrošnju benzina
Toyota je već jako dobro dokazala što može i zna sa svojim hibridnim sustavima, no u pogledu plug-in hibridne tehnologije nije uhvatila prvi vlak. Dok je konkurencija nizala razne uspješne modele Toyota je nudila samo Prius u plug-in varijanti, no taj model nije previše zainteresirao kupce. Sada je stigao i RAV4 Plug-in Hybrid koji je u prvih nekoliko mjeseci prodaje pokazao da će biti mnogo veći uspjeh. Barem na bogatijim tržištima, jer radi se o vrlo snažnom i dosta skupom modelu sa samog vrha ponude RAV4.
![](https://img.24sata.hr/Cv47FS_EMY6DfudxwQMsVDdOqjs=/622x0/smart/media/images/2022-42/image00016.jpeg)
Izvana se ovaj RAV4 ne razlikuje od ostalih, osim samo po dvobojnoj karoseriji koja je serijska uz plug in hibridni pogon u kombinaciji s top paketom opreme Style s kakvim je opremljen testni model. Dizajn atraktivnog SUV-a je vrlo dobro pogođen, svojevrsna kombinacija sportske agresivnosti i elegancije koja je svojstvena novim Toyotinim modelima kao čista suprotnost dizajnu kakav su zagovarali do prije nekoliko godina.
![](https://img.24sata.hr/7jqRBj5lJxEAfq3I2onUhhhK-LY=/622x0/smart/media/images/2022-42/image00023.jpeg)
Iznutra je RAV4 dobro dizajniran iako ne toliko agresivan kao i izvana.Unutrašnjost je uredna no ne i spektakularna unatoč izuzetno bogatoj opremi koja između ostalog uključuje sportska sjedala koja su presvučena kožom grijana, hlađena i električno pokretana. Dizajneri očito nisu išli na “wow efekt” već su se odlučili za okruženje koje će biti maksimalno ergonomično i kojem će se vozač i putnici osjećati maksimalno komforno.
![](https://img.24sata.hr/ABpexR1eVVgQ6ffGZAGXNXpPFi8=/622x0/smart/media/images/2022-42/image00026.jpeg)
Ponuda prostora je tipična za veliki kompaktni SUV. To znači vrlo mnogo mjesta sprijeda i straga te vrlo velik prtljažnik u kojeg stane 490 litara.
![](https://img.24sata.hr/QtmKVBgQPSkNq0Y7zkbtjeYBHmg=/622x0/smart/media/images/2022-42/image00009.jpeg)
Najimpresivniji dio ovog auta je svakako pogon. Plug-in hibridni sustav, kao i u Lexusu NX-u 450h+ kojeg smo testirali nedavno, ima veliki benzinski motor obujma 2,5 litara i dva električna motora što u konačnici rezultira s ogromnih 306 KS ukupne snage. S tolikom konjicom ispod karoserije ovaj RAV 4 je pravi sprinter. Do 100 km/h dolazi za samo 6,2 sekunde, a prilikom preticanja ostanete zadivljeni kako impresivno izgledaju ta kratka međuubrzanja. Auto je nevjerojatno potentan, jedino što nije impresivno je maksimalna brzina koja je elektronički ograničena na 180 km/h. Da je moglo i brže dokazuje spomenuti NX koji ima “blokadu” na 200 km/h.
![](https://img.24sata.hr/jI0k5yl-SGALM66lUNpcK5NWQ_4=/622x0/smart/media/images/2022-42/image00005.jpeg)
Prilično impresivan je električni način rada. Baterija je veća od prosjeka ove klase automobila i autu omogućuje realnih 70, 80 kilometara gradske vožnje samo na struju. Nekakav prosjek klase je 40 do 50 kilometara i stoga je RAV4 ovdje u velikoj prednosti. Maksimalna brzina samo na struju je 135 km/h što znači da je električni pogon iskoristiv i izvan grada no onda morate računati na manji doseg. Realno, na otvorenoj cesti možete računati na oko 50 kilometara dosega, naravno ako se ne vozite 135 km/h.
![](https://img.24sata.hr/s60gaup_qPMfeA81DBhUBiURsRA=/622x0/smart/media/images/2022-42/image00011.jpeg)
Dobar električni doseg znači da će RAV4 u svakodnevnoj vožnji trošiti osjetno manje benzina od konkurenata, pod uvjetom da ga svakodnevno punite. Za to je potrebno oko 10 sati na kućnoj utičnici ili oko tri na brzom punjaču.
![](https://img.24sata.hr/9Z_S4vVqIY_8TFcMqtfKuk8SC3o=/622x0/smart/media/images/2022-42/image00020.jpeg)
Dodatni plus ovog auta u pogledu ekonomije je relativno mala potrošnja goriva kada je baterija potpuno prazna. Većina plug-in hibrida tada troši prilično mnogo, ali ne i ovaj auto. U gradu nam je s praznom baterijom potrošnja iznosila 5,5 l/100 kilometara, a kombinirano 6,3 l/100 kilometara. Odlično za velik auto od gotovo tri tone i s 306 KS.
![](https://img.24sata.hr/nsTA3t7U4Lm4Uc2VeJZ2loPng0o=/622x0/smart/media/images/2022-42/image00022.jpeg)
Što se voznih osobina tiče RAV4 je napravljen prvenstveno kako bi bio komforan. U tom pogledu je odličan, od udobnog ovjesa do niske razine buke i gotovo bešumne vožnje u električnom načinu rada. Dobro se snalazi i na lošim cestama punima neravnina. Pri jurnjavi kroz zavoje je dobar, no kao što smo i rekli, njegova glavna snaga je komfor.
![](https://img.24sata.hr/dLbHRMucUiUtI9xaTkNa7VClOYg=/622x0/smart/media/images/2022-42/image00027.jpeg)
Testirani RAV4 je vrhunski prestižni SUV, pun snage i bogate opreme. U skladu s tim je i cijena. 540.800 kuna više je nego dvostruko od cijene osnovnog benzinskog RAV4.
TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
dimenzije: 460 x 185 x 169 cm
obujam motora: 2487 ccm
snaga benzinskog motora: 136 kW/185 KS
ukupna snaga sustava: 225 kW/306 KS
električni doseg: 75 km
0-100 km/h: 6,2 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 1,0 l/100 km
cijena: 540.800 kn (testni model), 467.800 kn (osnovni RAV4 Plug-in Hybrid) 258.900 kn (osnovni RAV4 benzinac)
Alunaplatci 19”, dvobojna karoserija, adaptivni tempomat, ambijentalna rasvjeta, grijana i hlađena električno pokretana prednja sjedala presvučena kožom, , head up zaslon, dodirni zaslon 9”, navigacija, JBL premium audio sustav, grijani upravljač, grijani vjetrobran, električno pokretana vrata prtljažnika...