Iako je veći i pun nove tehnologije, novi Touareg je do 106 kilograma lakši od prethodnika, a to se itekako osjeti u vožnji u što smo se uvjerili tijekom vožnje zavojitim alpskim cestama
Touareg se po alpskim cestama vozi kao pravi sportski auto
Novi Touareg je blago narastao u dužinu i širinu, no tehnološki rast je ogroman. U ovome modelu Volkswagen je skupio sve najbolje i najnovije iz koncerna.
Tako je Touareg dobio novi zračni ovjes, postao prvi VW s upravljanjem na sve kotače, a tu je i spektakularna unutrašnjost. Naime, uz nadoplatu, Touareg, pored novih digitalnih instrumenata, može imati i golemi zaslon promjera 15 inča, velik poput zaslona prosječnog laptopa.
Iako je veći i pun nove tehnologije, novi Touareg je do 106 kilograma lakši od prethodnika, a to se itekako osjeti u vožnji. Touareg po zavojitim alpskim cestama vozi poput sportaša. Teško se sjetiti nekog drugog velikog SUV-a koji je toliko agilan.
I u pogledu motora vrlo je dobro naoružan za dinamičnu vožnju. Najslabiji je V6 diesel s 231 KS, snažniji dizel ima 285 KS, a top motor je V6 benzinac s 340 KS. Kasnije stiže i V8 dizel s 421 KS. Touareg je i nevjerojatno sposoban i u terenskoj vožnji, s tim da uz zračni ovjes (doplata) postaje još moćniji jer se dodatno udaljava od podloge. Novi Touareg na hrvatsko tržište dolazi u lipnju, a osnovni će stajati oko 505.000 kuna.
Veći, ali lakši - Iako je narastao, Touareg je 106 kilograma lakši, a to se itekako osjeti u vožnji. Na cesti je brz poput sportaša
Fascinantan - Touareg je najimpresivniji VW u povijesti. Unutra može imati zaslon od 15” i hrpu novih tehnologija