Google od utorka uvodi novi algoritam u prikazu rezultata pretraživanja koji će davati prednost onim stranicama koje su prilagođene mobilnim uređajima
Tko se nije mobilno prilagodio, čekat će ga pad na Googleu
Mnoge web stranice koje se nisu prilagodile mobilnim uređajima mogu od sutra očekivati pad u rezultatima pretraživanja korisnika na Googleu. Internetski div odlučio je nadograditi svoje algoritme za pretraživanje tako da se favoriziraju stranice koje su prilagođene uređajima, koji mnogima postaju glavno i jedino sredstvo korištenja interneta.
Da bi vidjeli je li vaša stranica zadovoljila Googleove kriterije možete je staviti na Test prilagođenosti mobilnim uređajima.
- Puno smo uložili posljednjih godina kako bi naši portali spremno dočekali mobile revoluciju. Svi naši portali imaju mobile verzije ili su responsive. Troškovi prilagodbe nisu mali, ali čvrsto vjerujemo da moramo pratiti korisničke navike da bi ostali lider na tržištu - rekao je Hrvoje Dorešić, product manager 24sata.
Čim se stranice, koje nisu mobile-friendly, prilagode, mogu očekivati i ponovno indeksiranje i uspon u rezultatima pretraživanja.
Ovih dana iz Googlea je stigla i najava da će popraviti način prikazivanja rezultata pretraživanja na mobitelima. Točnije, to se odnosi na algoritam koji je prikazivao URL, a sada žele pametnije prikazivati ime stranice. Promjene će uvoditi postupno i utječu samo na mobilne rezultate. Prve su na redu američke stranice, a potom će promjenu primijeniti na sve.