VW u Kini taj uradak ne može prodati ni za 15 tisuća eura, a na europskom tržištu za njega traži preko 40 tisuća, koliko košta i Tesla M3. Tko to kupuje? Jedino
što je od el. automobila VW-u valjalo i imalo donekle normalnu cijenu bio je Up, kojeg više nemaju u ponudi.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
07.2.2024.
Električni auti jednostavno nemaju budućnost....previsoka cijena, vijek baterije, krajnji doseg vožnje, maksimalna brzina, potrošnja od 14 kWh/100 km je užasno
skupo, a još se nitko nije izjasnio tko će to i na koji način servisirati i na kraju - tko će, gdje i kako zbrinjavati stare baterije!??! Dakle - na neekološki način proizvodimo struju da bismo se "ekološki" vozili i na kraju još više zagadili okoliš sa starim baterijama?!!? A kako proizvesti toliko struje i napraviti infrastrukturu koja će to izdržati? Na tzv benzinsku pumpu ili elektropunionicu doći će i po 20 ili 30 vozila na punjenje....diljem države...koja infrastruktura će to podnijeti?!
Prikaži još ↓
global
07.2.2024.
ovakav auto ne smije biti skuplji od 20 tisuća eura, sve preko toga je bacanje love
ma
mamba
07.2.2024.
Neobično, u testovima postigao manji domet nego prva verzija. Može bit do puno stvari, ali očito nisu ništa napravili što se efikasnosti tiče nego samo kozmetik
a.
Prikaži još ↓
OB
OBJEKTIVNIopettu
08.2.2024.
Glavno pitanje je, kome ce prodati polovni auto kada baterija kosta kao novi auto.
mentalist1
07.2.2024.
60k eura za taj bicikl s bubanj kocnicama:))
NU
NU
16.2.2024.
Šteta što je i interes kupaca "iza njega"! :)
iv
ivanz
13.2.2024.
Nije to auto mog cjenovnog ranga... Mogu odvojiti pola te cifre za novi auto i to punjenje bi trebalo trajati max. 15min...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .