Obavijesti

Tech

Komentari 50

Testirali smo: Škoda Rapid je idejni nasljednik veće Octavije

Testirali smo: Škoda Rapid je idejni nasljednik veće Octavije
8

Rapid je limuzina s golemim prtljažnikom, odličnim motorom i mjenjačem, s puno mjesta na stražnjoj klupi te solidnom razinom opreme, i sve to po cijeni Fabije

Godina je počela u znaku povoljnih kompaktnih limuzina. Peugeot 301, Citroën C-Elysée i Škoda Rapid konceptom 'malo novca za mnogo prostora', idealno su se uklopili u teška recesijska vremena. Prvo što upadne u oči kod Škode Rapid je zaista prostran prtljažnik s praktičnim petim vratima te mnogo mjesta straga, kako za noge tako i za glavu. S lakoćom se ovdje mogu smjestiti i viši putnici. S druge strane u oči upadaju lošiji materijali i siromašan te nemaštovit dizajn unutrašnjosti. Logično jer osnovna zadaća Rapida je - biti povoljan. U testiranom automobilu pogonsku zadaću je preuzeo odličan turbomotor obujma 1.2 litre sa 105 KS.

Na papiru ne djeluje previše uvjerljivo, ali u praksi iznenađuje snagom i agilnošću. Ubrzanja i maksimalna brzina Rapida su tako na razini 30 KS snažnijih konkurenata. Uz sve to potrošnja je vrlo niska - na testu smo kombinirano trošili 6,5 l/100 km. Škodu Rapid odlikuje dobar ovjes, tako da je ponašanje u zavoju na razini  osjetno skupljih i razvikanijih klasičnih kompaktnih automobila. Upravljač je pohvalno izravan, a mjenjač vrlo precizan, također na mnogo višoj razini nego što se to može očekivati od automobila ove klase i cijene. Iako je vrlo udoban, Rapid u tom pogledu na lošijim cestama ipak zaostaje za konkurentima. Niti zvučna izolacija nije idealna. Istina, pri gradskoj vožnji motor bruji gotovo neprimjetno, vrlo je uglađen, no na većim brzinama iritira buka vjetra i guma.

Cijena od 120.789 kuna za testirani model je odlična. Time, ali i sličnim dimenzijama te prostranošću, Rapid je sasvim legitimni recesijski nasljednik Octavije, koja će u novoj generaciji biti osjetno veći i skuplji automobil. 

Prtljažnik je golem i praktičan

Kad je u njemu rezervni kotač, u prtljažnik stane 530 litara, a preklapanjem sjedala volumen je 1470 litara. Peta vrata olakšavaju utovar velikih predmeta. Za obiteljske potrebe više nego dovoljno. 

Izabrati srednji paket 

Unutrašnjost Rapida je sasvim solidno uređena, ne smeta li vam obilje crne i tvrde plastike. U opremi testiranog modela su električni paket, klima, alunaplatci od 16 inča, putno računalo, audiosustav...

Škoda Rapid Ambition 1.2 TSI

TVORNIČKI PODACI
masa: 1175 kg
dimenzije: 448x170x146cm
obujam:  1197 ccm
snaga:  77 kW/105 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,3 s
najveća brzina: 195 km/h
potrošnja:  5,4 l /100 km

CIJENA: 120.789 kn (testni model)  113.249 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Peugeot 301, Chevrolet Cruze, Hyundai Elantra

PLUS: prostrana unutrašnjost i prtljažnik, peta vrata, elastičan i agilan motor, dobre performanse, niska potrošnja, izravan upravljač, precizan mjenjač kratkog hoda
MINUS: jeftina plastika, buka pri većim brzinama, prostranost u širinu

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 50
Ovaj neočekivani simptom raka crijeva ne smijete ignorirati
VRLO VAŽNO

Ovaj neočekivani simptom raka crijeva ne smijete ignorirati

Stopa kolorektalnog raka među osobama mlađima od 50 godina raste od 1990-ih, a točan razlog ovog porasta još nije poznat. Stručnjaci smatraju da je uzrok povezan sa stilom života i okolišnim faktorima
Vanga je prorekla sve, čak i kad će svijet završiti: Ovo su savjeti i upozorenja koja je ostavila...
MISTIČNA SLIJEPA PROROČICA

Vanga je prorekla sve, čak i kad će svijet završiti: Ovo su savjeti i upozorenja koja je ostavila...

Proučavala je ljude koji su joj dolazili na 'konzultacije', u njenom društvu su navodno bili razni svjetski moćnici, stručnjaci za Vangu govore kako ih je mogla sve 'pročitati kao knjigu'...
Analitičar: Kalik se s trenerima često svađao oko pozicije...
JOSIP PAUŠIĆ ZA 24SATA

Analitičar: Kalik se s trenerima često svađao oko pozicije...

Nije htio igrati ‘desetku’, gdje sada briljira. Valdas Dambrauskas znao ga je potjerati s treninga. A za Rijekin ‘Arsenalov korner’ zaslužan je Krizmanić, igrač Gorice