Obavijesti

Tech

Komentari 36

Testirali smo novu Mazdu 6: Izvrsna je i u baznoj verziji

Testirali smo novu Mazdu 6: Izvrsna je i u baznoj verziji
5

Mazda6 najviše iznenađuje u (skoro) osnovnoj verziji, pokretana 2.0-benzincem. Ide odlično, mirna je, ne troši puno, a oduševljava prostranošću i komforom vožnje

Nova Mazda 6 revolucionaran je zaokret japanskog proizvođača u srednjoj klasi u mnogo pogleda. Prvo, Mazda u ovoj klasi nikad nije izgledala atraktivnije i agresivnije. Njen visok i tup prednji kraj s oštrim rezovima trenutno privlači pozornost. A onda i dimenzijama - s 4,8 metara dužine nova “šestica” djeluje impozantno. U unutrašnjosti se taj osjećaj prostora ponešto gubi, ponajprije zbog dosta visoko postavljenih sjedala, no mjesta i za natprosječno visoke ima dovoljno, a u prtljažnik stane 490 litara prtljage.Voljeli bismo i da je kokpit nešto razigraniji, a ne tako ozbiljno crn, no treba reći da je testni model opremljen paketom opreme Challenge, što je samo jedna razina iznad osnovnog.

Unatoč tome, u ovom automobilu ništa od opreme ne manjka. Pored potpunog sigurnosnog paketa (šest zračnih jastuka, ABS, TCS, DSC) tu je i sva ostala oprema koja olakšava život vozaču i putnicima - dvozonski, automatski klima-uređaj, automatski brisači, samozatamnjujući unutarnji retrovizor, središnji naslon za ruke, kožom presvučeni upravljač i mjenjač, radio, MP3 CD, USB, navigacija... Ni osnovni motor ne razočarava. Upravo suprotno, nakon testa čini nam se kako dalje od supermodernog 2.0-litrenog benzinca ne treba ni tražiti. Ne samo da je tih, miran i uglađen nego se sjajno nosi s laganom karoserijom. Jer “šestica”, unatoč svojoj veličini, a zahvaljujući tehnologiji SkyActiv, teži tek 1300 kg i to se itekako osjeti u vožnji. Skreće poput znatno manjih automobila, na 18-inčnim kotačima je ugodno udobna, odlično leži na cesti i nudi sjajan osjećaj u vožnji.

Nije često da automobil ove klase u sebi ima puno od lakoće upravljanja i izravnosti roadstera kao što je MX-5.

Vrlo brzi sustav start/stop

Mazdin star/stop nazvan i-stop ovdje radi izuzetno dobro. Elektropokretač je vrlo brz, pa čak i kad motor treba okrenuti nekoliko puta, upalit će ga prije nego što uspijete stisnuti kvačilo do kraja i pokrenuti auto.

Štedljiv u svim uvjetima

Nova je “šestica” sasvim štedljiva već i s osnovnim benzinskim motorom. Tijekom testa potrošnja se u gradu kretala oko 8 l/100 km, a u kombinaciji autoceste i otvorene ceste litru manje čak i u oštrom tempu vožnje.

Mazda6 2.0i Challenge

TVORNIČKI PODACI
masa: 1300 kg
dimenzije: 481x184x148cm
obujam:  1998 ccm
snaga: 107kW/145 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  9,5 s
najveća brzina: 208 km/h
potrošnja:  5,5 l /100 km

CIJENA: 225.580 kn (testni model)   209.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Toyota Avensis, VW Passat, Ford Mondeo, Opel Insignia

PLUS: atraktivan dizajn, kvaliteta materijala i izrade, ergonomija, agilnost i okretnost, prtljažnik, držanje u zavojima, izravan upravljač, niska potrošnja goriva, komfor vožnje
MINUS: visok položaj sjedenja, osjećaj skučenosti u kabini, jednoličan dizajn kokpita

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 36
Sedam članica EU-a traži odgodu ograničenja emisija u autoindustriji: Ovo je popis...
PREDSTAVILI DOKUMENT

Sedam članica EU-a traži odgodu ograničenja emisija u autoindustriji: Ovo je popis...

Prema europskim pravilima, proizvođači automobila suočavaju se s kaznama ako premaše ograničenja CO2 emisija koja bi 2025. trebala postati stroža....
Oči su ogledalo duše, a evo što otkrivaju o vašoj osobnosti
CRNE, PLAVE, SIVE...

Oči su ogledalo duše, a evo što otkrivaju o vašoj osobnosti

Iako boju očiju prvenstveno određuje količina i raspodjela pigmenta melanina, od davnina se boju očiju povezuje i s osobnošću. Otkrijte što vaše oči govore o vama...
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...