Obavijesti

Tech

Komentari 42

Testirali smo novi Polo: Mnogo ozbiljniji automobil od prosjeka svoje klase, to se vidi i po cijeni

Testirali smo novi Polo: Mnogo ozbiljniji automobil od prosjeka svoje klase, to se vidi i po cijeni
14

Na Test smo dobili Polo kakav nećete često viđati na našim cestama. Glavni razlog za to je cijena koja je zbog bogate dodatne opreme veća od 200.000 kuna

Volkswagen je prošle godine redizajnirao Polo i to je bio posao koji su shvatili vrlo ozbiljno. Polo je u toj mjeri promijenjen da sprijeda i straga izgleda kao potpuno novi automobil. Na prednjem dijelu je novo apsolutno sve. I straga je tako. Tamo je mali VW po prvi put dobio svjetla koja se protežu i na poklopac prtljažnika, novi poklopac prtljažnika s velikim napisom 'Polo' na sredini i novim logom marke. tu je i novi stražnji odbojnik. 

U unutrašnjosti su promjene nešto manje. Redizajnirani Polo ima novi upravljač, naprednije infotainment sustave, modificirane digitalne instrumente, nove presvlake sjedala i neke druge detalje. 

Po mnogim stvarima Polo se doima kao automobil koji je iznad svoje i na razini više klase. Kvaliteta materijala i izrade samo jedna od tih stvari. Tu je i ponuda prostora koja je prilično velika što je i logično za auto koji je među najvećima u gradskoj klasi. 

Najvažnija karakteristika kojom se Polo odmiče od gradske klase je osjećaj u vožnji. Kao prvo imate osjećaj da je automobil vrlo čvrst, kompaktan. U vožnji nema nikakvih izvijanja karoserije, pucketanja armatura, zvukova koji dolaze iz ovjesa... Također zvučna izolacija je vrhunska što se posebno vidi na većim brzinama. 

Iako se na prvu doima izuzetno kruto, Polo je vrlo udoban automobil u vožnji. Probleme mu ne predstavljaju ni ležeći policajci ni loše ceste na kojima se ponaša vrlo uvjerljivo. Kada je u pitanju ponašanje pri agresivnijoj sportskoj vožnji zavojima Polo je trenutno najbolji auto u klasi. 

Motor u testnom autu je trenutno najjači koji se ugrađuje u ovaj model, izuzmemo li sportsku izvedbu GTI. Dobro poznati TSI s tri cilindra i 110 KS dovoljan je za ovaj automobil. Iako mu ne može pružiti sportska ubrzanja vrlo je uvjerljiv kada želite držati dobre brzinske prosjeke na otvorenoj cesti. Potrošnja se na testu kretala os 5,5 do 7,7 litara na 100 kilometara, s napomenom da je ova najveća vrijednost ostvarena u gradskoj vožnji uz malo težu nogu na gasu. 

Mjenjač ej jedan od najuvjerljivijih dijelova automobila. Poznati DSG sa sedam brzina radi vrlo brzo i toliko uglađeno da pri nježnoj vožnji teško uopće primijetite da je automobil promijenio brzinu.

Pohvalu zaslužuju i vrhunska LED Matrix svjetla koja posebno osvjetljavaju razne segmente ceste i omogućavaju vam da na otvorenoj cesti stalno vozite s dugim svjetlima. Auto će automatski smanjiti intenzitet svjetala tako da ne smeta nadolazećem automobilu, no sve oko njega bit će i dalje obasjano jakim dugim svjetlima. 

Posebno nam se svidio novi infotainment koji je mnogo napredniji nego kod prethodnika. U tom smislu je Polo sada znatno više digitaliziran. Ipak i spomenuta svjetla i najveći i najnapredniji infotainment osjetno dižu cijenu testnog modela. Ukupno je to oko 18.000 kuna plus PDV i trošarina, pa smo sigurni da će ih u svoj novi Polo ugrađivati samo rijetki kupci u Hrvatskoj. 

Općenito, testirani Polo je zbog dosta dodatne opreme prilično skup za model gradske klase. Uvjereni smo da će samo rijetki odabrati ovakvu konfiguraciju koja na kraju košta čak 218.039 kuna. Testni model su u VW-u složili da bi nam pokazali što novi Polo sve može, hrvatska realnost će biti mnogo bliža cijeni od 136.675 kuna koliko stoji osnovni model. I on je s tom cijenom među najskupljim gradskim autima u Hrvatskoj, no kao što smo već napisali, Polo je po gotovo svemu iznad klase pa je bilo realno za očekivati da će tako biti i po cijeni. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1107 kg
dimenzije: 407 x 175 x 145 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 81 kW/110 KS  
0-100 km/h: 10,4 s
najveća brzina: 195 km/h
potrošnja: 5,6 l/100 km
cijena: 218.039 kn (testni model),  178.099 kn (1.0 TSI DSG R-Line bez dodatne opreme), 136.675 kn (osnovni Polo)

 
Važnija oprema Polo 1.0 TSI DSG R-Line

Aluminijski naplatci 7", LED Matrix svjetla, dodirni zaslon 9,2", navigacija, digitalni instrumenti, klima uređaj, adaptivni tempomat, prednji i stražnji senzori za parkiranje...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 42
Nvidia jaše na valu umjetne inteligencije: U trećem kvartalu gotovo su udvostručili prihode
35 MILIJARDI ZA TRI MJESECA

Nvidia jaše na valu umjetne inteligencije: U trećem kvartalu gotovo su udvostručili prihode

U razdoblju od srpnja do rujna Nvidijin prihod iznosio je 35,1 milijardu dolara i bio je gotovo dvostruko veći nego lani, pokazuju poslovni rezultati, objavljeni u četvrtak.
Teleportaciju u škole! Ova crowdfunding kampanja želi približiti VR svijet školarcima
UKLJUČITE SE

Teleportaciju u škole! Ova crowdfunding kampanja želi približiti VR svijet školarcima

Iako je velika većina ljudi koji dođu u VR kino i pokušaju pogledati neki film oduševljena novim iskustvom doživljavanja priča, dio javnosti je skeptičan i preplašen, no to je uvijek tako s novim tehnologijama...
Prirodna rješenja za smrad iz usta: Evo kako vratiti svježinu
MNOGI SU UZROCI

Prirodna rješenja za smrad iz usta: Evo kako vratiti svježinu

Peršin, zeleni čaj, jabučni ocat i mnoge druge namirnice mogu vam pomoći da se riješite smrada iz usta, dok redovita higijena održava vaš dah svježim i ugodnim