Iako po svemu spada u klasu kompaktnih SUV-ova, Compass odmah odskače u odnosu na druge automobile u klasi
Testirali smo Jeep Compass: Impresivniji je od konkurencije
Na prvi pogled Compass se doima impresivnijim od kompaktne konkurencije i većim nego što zaista jest. Je li to zbog masovne tipične Jeep maske ili nekog drugog dizajnerskog trika nismo uspjeli dokučiti. U unutrašnjosti ipak nema iznenađenja. U prtljažnik stane 458 litara, a stražnja sjedala su dovoljno prostrana za odrasle. Kvaliteta materijala je dobra kao i završna obrada. Bogato opremljeni Limited, pored dobre ergonomije, donosi i dašak luksuza.
U vožnji auto oduševljava i ostavlja dojam kao da je prerastao klasu. Motor snage 140 KS je uvjerljiv, automatski mjenjač odličan, a ovjes iznimno udoban te u zavojima sposobniji nego što biste odmah pomislili. Zahvaljujući 4x4 pogonu tu su i odlične terenske sposobnosti, mnogo bolje nego što smo to navikli od ove klase. S obzirom na to da je ova izvedba gotovo najbolje što možete dobiti od Compassa, visoka cijena ne čudi.
Čak 9 brzina
Odličan, brz i komforan automatski mjenjač ima čak devet stupnjeva prijenosa te spada među najbolje u ovoj klasi
Poznata unutrašnjost
Mnogi elementi unutrašnjosti podsjećaju na Renegade, no sve je ovdje na malo višoj razini
masa: 1515 kg
dimenzije: 439x182x165 cm
obujam: 1956 ccm
snaga: 103 kW/140 KS
0-100 km/h: 10,5 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja: 5,7 l/100 km
cijena: 295.738 kn (testni model) 192.869 kn (osnovni model)
Jeep Compass 2.0 Multijet Limited 4WD u opremi ima dodirni zaslon 7”, alunaplatke 18”, automatsku dvozonsku klimu, električno podesivo sjedalo vozača, kameru za vožnju unatrag...