Iako se korijeni ovog automobila mogu pratiti sve do davne 2005. godine, 108 je još jedan od najboljih automobila u klasi najmanjih
Test Peugeota 108: Neuništivi mali auto i dalje u sjajnoj formi
Trio koji čine Citroën C1, Toyota Aygo i Peugeot 108 2005. godine promijenio je mišljenje svijeta o malim automobilima, a danas i dalje žari i pali “scenom”. Iako je ovo druga generacija malog Peugeota, on je koncepcijski vrlo sličan izvornome modelu prve generacije, a to znači jednostavan, jeftin za održavanje, iznimno štedljiv u vožnji i izdržljiv. Izvorni motor još je jednom modificiran i sad ima 72 KS.
Troši “kao upaljač”, na testu u gradskoj vožnji samo 5,5 l/100 km. Voli se vrtjeti i vrlo je živahan, no prijenosni omjer mjenjača zbunjuje.
Kako biste iz auta izvukli sve, morate ga vrtjeti do visokih okretaja, a to znači da ćete u drugoj pojuriti i više od 100 km/h. Nije pogreška - 100 km/h u drugoj brzini.
Za svoje dimenzije izuzetno je udoban u vožnji, a oduševljava okretnost u gradu. Iznenađuje i količinom prostora u kabini koja je solidna, no prtljažnik prima skromnih 196 litara. Cijena je među najnižima na našem tržištu.
masa: 840 kg
dimenzije: 348x162x146 cm
obujam: 998 ccm
snaga: 53 kW/72 KS
0-100 km/h: 12,6 s
najveća brzina: 160 km/h
potrošnja: 4,1 l/100 km
cijena: 92.790 kn (testni model) 78.990 kn (osnovni model)
Testirani Peugeot 108 Allure 1.0 VTI 72 u opremi ima 7” zaslon osjetljiv na dodir, 15” alunaplatke, digitalni brojač okretaja, dodatno zatamnjena stakla straga...
Jednostavno
Jedan od najvećih zaslona u klasi osjetljiv je na dodir, ima mnogo funkcija, a pri korištenju je intuitivan i jednostavan.
Uljepšano
Jednostavna i razigrana unutrašnjost uljepšana je dekorativnim detaljima koji pristaju uz vanjsku boju auta
Simpatičan
Nakon posljednjeg redizajna auto je dobio mnogo upečatljivih detalja. Posebno u oči upadaju prednja i stražnja svjetla