Nakon Atece i Arone stigao je i Tarraco, veliki SUV koji smo isprobali na ulicama Barcelone i zavojitim brdskim cestama u okolici prijestolnice Katalonije
Tarraco je najbolji Seat ikad, a odličan je i u terenskoj vožnji
Tarraco je dugačak gotovo 4,7 metara i može se usporediti sa Škodom Kodiaq ili VW-om Tiguanom Allspaceom kojemu je najviše blizak.
Pogledajte video
Srodnost s Tiguanom potvrđuje i to što se ne proizvodi u Španjolskoj, nego u Volkswagenovoj tvornici u njemačkom gradu Wolfsburgu. Osim što je najveći Seatov SUV, Tarraco je i uvjerljivo najnapredniji i najbolje opremljen. Primjerice, na autu ni u jednoj izvedbi nema više klasičnih halogenih žarulja. I izvana i iznutra sva svjetla su LED. U unutrašnjosti je već na prvi pogled jasno zašto je ovo najnapredniji Seat do sada.
I vozne značajke Tarraco čine uvjerljivo najnaprednijim Seatom. U svim uvjetima vožnje ponaša se vrlo suvereno, iznimno komforno, a uz to je i izuzetno tih. Seat nudi četiri motora. Osnova je 1,5-litreni turbobenzinac sa 150 KS, a snažniji dvolitreni benzinac razvija 190 KS. I dizelski motori razvijaju 150 i 190 KS. Slabiji ili snažniji benzinski i dizelski motori neće se uvoditi u skoroj budućnosti, no za 2020. godinu najavljen je plug-in hibrid s 210 KS i dosegom 50 kilometara pogonom na struju.
U većini izvedbi moguće je kombinirati pogon na sve kotače i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, a samo osnovne verzije nude se i s pogonom na prednje kotače i ručnim mjenjačima. Tarraco je iznenađujuće dobar i pri terenskoj vožnji, što smo isprobali na zahtjevnom poligonu, a tu je do izražaja došla još jedna digitalna novost, sustav kamera s pogledom u kutu 360 stupnjeva, iz ptičje perspektive, koji olakšava snalaženje kad je teško vidjeti baš sve prepreke. Prodaja Seatova novog modela, Tarraca, u Hrvatskoj počinje krajem veljače, a cijena velikog SUV-a se još ne zna.
Impresivna unutrašnjost
Auto može biti opremljen korisnim digitalnim sustavima, poput Amazon Alexe i Shazama, funkcijama infotainmenta može se upravljati pokretima, bez dodira, a tu su i digitalni instrumenti, tzv. virtualni kokpit koji pruža obilje informacija i moguće ga je personalizirati. Nudit će se dva paketa opreme, Style i Xcellence, a poslije dolazi i atraktivni sportski paket FR. Već osnovni paket opreme bit će vrlo bogat.
Raskoš prostora straga
Tarraco je izuzetno velik automobil pa se tako nude varijante s pet ili sedam sjedala. A koliko je velik i koliko prostora nudi dobro ilustrira podatak o zapremnini prtljažnika. U verziji s pet sjedala u njega stane čak 760 litara. I kad se odabere verzija sa sedam sjedala, i dalje je impresivan - 700 litara. Sa svim preklopljenim sjedalima u Tarraco stane čak 1920 litara. Stražnja klupa je pomična, a to dodatno povećava praktičnost.
Bez zamjerki u vožnji
Tarraco može biti opremljen sustavom aktivne kontrole podvozja i sustavom pomoću kojeg je moguće mijenjati načine vožnje - sportski, ekološki, komforni, terenski... U praksi se Tarraco pokazao izuzetno udobnim autom, a na autocesti smo primijetili kako je zvučna izolacija prvoklasna. A želite li ga voziti agresivno i sportski, ‘neće se buniti’. Štoviše, osjetno je dinamičniji od većine automobila ove klase.