U istraživačkoj avanturi galaksia se kreira određenim algoritmom, što omogućuje da unutar igre simuliraju cijelu galaksiju koja je na raspolaganju za istraživanje
Svi iščekuju No Man's Sky, a u igri će biti i 'Colbertov sustav'
Igra No Man's Sky oduševila je mnoge prije nekoliko mjeseci na sajmu E3, a Sean Murray iz Hello Games studija sada je svemirsku avanturu predstavio i u showu Stephena Colberta.
Ogroman opseg igre, odnosno cijela galaksija kao naše igralište , oduševio je Colberta koji je Murrayu poručio da može zamijeniti Morgana Freemana u ulozi Boga. Čak je i Colbert pokušao izvući datum izlaska igre, no on i dalje ostaje tajna.
Tijekom nekoliko minuta Murray je pokazao kako se u igri putuje s planeta na planet te kako ćemo lako moći solarnim sustavima, planetima te biljnim i životinjskim vrstama davati imena, ako smo mi ti koji smo to otkrili. To je demonstrirao koristeći Colberta. Naime, igra je toliko velika da nas čeka 18 kvintilijuna planeta, što znači da bi moglo proći puno vremena prije nego uopće sretnete nekog od prijatelja ili dok ne nabasate na planet Colbert Prime.