Obavijesti

Tech

Komentari 0

Svaki kraj je novi početak: Završila je drugačija deveta Styria:SCOOL Akademija

Svaki kraj je novi početak: Završila je drugačija deveta Styria:SCOOL Akademija
9

Iako je Styria:SCOOL Akademija ove godine bila potpuno različita od svih do sada zbog pandemije, energije, motivacije i ustrajnosti nije nedostajalo

Ova je godina po svemu bila drugačija, kao i ovogodišnjih 12 SCOOL-ovaca koji su, uslijed situacije i epidemioloških mjera, imali jedinstveno iskustvo i odradili cijelu Akademiju online. Polaznici (koji su se iz milja prozvani „Koroničnih 12“), su ovogodišnji program završili više nego uspješno unatoč svim otegotnim okolnostima.

'Radi se puno i uči se puno, ali na takav način da ti je cijelo vrijeme zabavno i zanimljivo'
'Radi se puno i uči se puno, ali na takav način da ti je cijelo vrijeme zabavno i zanimljivo'

Posebno smo ponosni što ste se, i okolnostima kada je sve online, uspjeli povezati na jednakoj razini, ako ne i više, kao i polaznici prethodnih generacija te što ste i preko svojih ekrana, bez obzira na distancu, ali i tehničke poteškoće koje su se znale događati, uspjeli pokazati svoju znatiželju, motivaciju, ali talent. – istaknula je tijekom završnice Ana-Marija Marjanović Busgith, voditeljica projekta i HR Generalist u Styriji.

Polaznici ovogodišnje SCOOL Akademije bili su studenti s 8 različitih fakulteta, od Zadra, preko Zagreba, pa sve do Varaždina. Iako se nisu svi upoznali uživo, timskog duha i energije nije nedostajalo.

Cilj Akademije je da svojim polaznicima kroz predavanja i radionice pruži praktično znanje koje će doprinijeti razvoju njihovih kompetencija i na taj način im olakšati ulazak na tržište rada. Na ovogodišnjoj Akademiji, polaznici su imali priliku slušati ukupno 13 predavača koji su im prenosili znanja i iskustva iz područja kao što su digitalni marketing, korisničko iskustvo i razvoj proizvoda, digitalizacija u medijima, novim medijskim formatima i navikama novih generacija korisnika medija kao što je generacija Z.

Uz teorijski dio Styria:SCOOL Akademije, polaznici su odradili i job shadowing program koji im je omogućio uvid u stvarni poslovni svijet. Tako su ove godine SCOOL-ovci odradili više od ukupno 200 sati prakse u manje od mjesec dana, a mentori su im bili stručnjaci iz 11 odjela u šest Styrijinih tvrtki. Također, neki od polaznika svoj job shadowing program produžili su i kroz angažman na studentskom poslu.

Nakon odrađenog teorijskog i praktičnog djela, pred polaznicima je bio najzahtjevniji i najzanimljiviji dio Akademije – projektni zadatak.

Jedva smo čekali saznati koji će nam zadatak dodijeliti. Rad na projektu gotovo nam se neprimjetno uvukao u svakodnevicu, sve nas je više povezivao i donio nam je toliko više od samih ideja za rješenje. Iako smo se družili samo preko kamere, postali smo pravi prijatelji i naučili razumjeti jedni druge, a takvom timu onda ništa nije teško. – podijelila je svoje iskustvo Paula Helena Martinović, polaznica 9. generacije SCOOL-a.

Za izradu cijeloga projekta od ideje do završnice imali su tri tjedna, a u ponedjeljak su svoje projekte predstavili stručnome žiriju koji je nakon toga odlučio tko će ove godine odnijeti pobjedu.

Prema mišljenju žirija, najbolji projekt i najbolju prezentaciju projektnog rješenja imao je tim koji je radio na projektnom zadatku Večernjeg lista, a to su bili Kruno Galjar, student Multimedijskog računarstva na Algebri, Beatrice Russo, studentica Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Sara Vrban, studentica Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu i Bernarda Cenkovčan, studentica Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment.

Osim najboljeg tima, na jučerašnjoj završnici Akademije proglašena su pobjednici ove generacije SCOOL-ovaca te su im dodijeljene novčane stipendije. Tako je Kruno Galjar, Algebrin student Multimedijskog računarstva, osvojio prvo mjesto prema ocjenama predavača te stručnog žirija za ocjenjivanje projektnog zadatka.

Drugo mjesto odnijela je Mirta Krsnik, studentica Sociologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu, a treće mjesto zasluženo je osvojila Paula Helena Martinović, studentica Odnosa s javnošću Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment.

Na online završnici proglašeni su i NajSCOOLovac prema izboru polaznika SCOOL-a čije je mjesto zauzela Ivona Blažun, studentica Ekonomskog fakulteta u Zagrebu te nagrada za najPredavača koju je osvojila Milena Zajović iz Večernjeg lista.

Kako druženje uživo, nažalost, nije bilo moguće ove godine, naši su SCOOLovci imali priliku virtualno se družiti sa svim mentorima i to kroz zabavan kviz koji je veselo zaokružio ovogodišnji posebni program Styria:SCOOL Akademije.

Pred nama je jubilarna, deseta generacija Styria:SCOOL Akademije, a svi zainteresirani studenti Akademiju mogu pratiti na društvenim mrežama i službenoj SCOOL web stranici. Sve studente koji su zainteresirani za studentske poslove i prakse neovisno o Styria:SCOOL Akademiji mogu se javiti i na mail ljudski_potencijali@styria.hr.

Web stranica Akademije: https://scool.styria.hr/

Facebook: https://www.facebook.com/HRstyriaSCOOL/

Instagram: https://www.instagram.com/styriascool/?hl=en

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u