S Swiftom Sport se Suzuki vratio u ligu pravih malih sportaša, ali i učinio gradski sportski auto mnogo dostupnijim kupcu na našem tržištu. Glavna tajna ovog auta je mala masa
Suzuki Swift Sport: Munjeviti nindža na dijeti ima 140 KS
Suzuki je pogodio SUV-ovima jer se hrvatskim kupcima sviđaju i oni si ih mogu priuštiti, a sad, čini se, ima i malog sportaša koji bi konačno mogao pobuditi interes za ovom klasom.
Novi model svojim konceptom budi uspomene na legendarni Swift GSI. Recept novog Swifta Sport je jednostavan, kad auto ima samo 970 kilograma dovoljno je i 140 KS. Swift je “strašno” okretan, a istodobno leži kao prilijepljen za podlogu. I s 1,4-litrenim turbomotorom koji pršti okretnim momentom uvjerljivo ubrzava u bilo kojoj situaciji. Sprint do 100 u 8,1 sekundi je strelovit, a još su impresivnija međuubrzanja.
Da bi “poput metka” ubrzao nakon zavoja, ne treba mu skupi diferencijal s ograničenim proklizavanjem ni bilo kakva elektronička varijanta toga pomagala. Unatoč tome što nema previše visoke tehnologije kojom se ponose brojni “hot-hatchevi” današnjice, Swift je istinski sportski auto koji će vam na zavojitoj planinskoj cesti svojim ubrzanjem, ležanjem i kočenjem izmamiti osmijeh, kao što su to činili pioniri ove klase, i koji će usto biti vraški brz.
Osim što se vozi brzo, Swift Sport tako i izgleda. Sve je puno karoserijskih dodataka, spojlera, difuzora, tu su i dvije ispušne cijevi i veliki naplaci od 17”. A sportski izgleda i unutrašnjost, moderno i sportski ukomponirana, s puno smisla za sportske detalje. Oprema je također vrlo dobra, pa bi, obistini li se očekivana cijena oko 140.000 kuna, Swift Sport u lipnju, kad stiže na naše tržište, mogao postati pravi best buy.