Legacy i u klasičnoj verziji vozi odlično, udobnost nije upitna, jedino je cijena visoka. Motor sjajno surađuje sa stalnim, simetričnim 4x4 pogonom. Bogato je opremljen
Subaru Legacy je sposoban i dobro opremljen, ali i skup
Subaru Legacy na hrvatskim će cestama vjerojatno ostati relativno rijetko viđen prizor. Jer ovakav kao na testu stoji više od 270.000 kuna. Pokreće ga dvolitreni dizelski motor koji oduševljava uglađenim radom i gotovo nevjerojatno niskom potrošnjom goriva - između 7 i 8 l/100 km. Motor sjajno surađuje sa stalnim, simetričnim 4x4 pogonom, što omogućava stvarno brze prolaske zavojima, bez ugrožavanja komfora vožnje. Zahvaljujući niskom težištu ovjes može ostati ugođen relativno mekano. Još samo da je i ručica mjenjača bar malo lakša.
To, spomenuta cijena, ali i relativno neugledna unutrašnjost s puno plastike najviše će ga koštati kupaca.
Opcija samo metalik boja
Oprema ovakvog Subaru Legayja uključuje simetrični pogon na sve kotače, paket zračnih jastuka i zavjesa, automatsku dvozonsku klimatizaciju, audio sustav s CD izmjenjivačem, tempomat i putno računalo, alu naplatke... CVT mjenjač dolazi samo s benzincem.
Subaru Legacy 2.0 T-D M/T VA
masa: 1435 kg
dimenzije: 473x178x150 cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,3 s
najveća brzina: 206 km/h
potrošnja: 5,9 l /100 km
cijena: 272.900 kuna (testni model) 268.800 kuna (bez doplata)
konkurencija: VW Passat, Audi A4, Opel Insignia, BMW serije 3
PLUS: izuzetne vozne osobine, vrlo uvjerljiv motor i pogon na sva četiri kotača, niska potrošnja goriva, udobnost u vožnji
MINUS: visoka cijena, neuvjerljiv vanjski izgled, dosta neugledne plastike u unutrašnjosti, tvrda ručica mjenjača