Dok su pomodni SUV-ovi pogodni samo za cestu, jedan od pionira u klasi drži se tradicionalnih vrijednosti te je i dalje spoj pravog terenca i udobnog cestovnjaka
Subaru Forester: Karavan za šumske putove, ali i zavoje
I četvrta generacija Subaru Forestera je pravi terenac, za što je ponajprije zaslužan simetričan pogon na sva četiri kotača, koji ravnomjerno raspodjeljuje moment na kotače kao i 22 cm klirensa. No osim off-road sposobnosti, Forester je uvjerljiv na cesti. Na zavojitim cestama pruža vozački užitak, a na otvorenoj cesti je udoban i komforan. Ručni je 6-brzinski mjenjač precizan i brz, ali ne i nježan. Subaru nudi i automatski CVT mjenjač (doplata 20.000 kuna) u kombinaciji s benzinskim motorima koji razvijaju 150 i 240 KS u turboverziji, ali do kraja godine dolazi i uz dizelaša.
Novi Forester je narastao u svim dimenzijama, dizajnerske su linije sada modernije iako još kutijasta kroja. Veće dimenzije znače i više prostora u unutrašnjosti, a prtljažnik sad prima 500 litara. Novi Forester kod nas u prodaju kreće 31. siječnja. Početna cijena benzinca sa 150 KS (6,9 l/100 km) je 249.990, a dizelaša od 147 KS (5,7 l/100 km) je 269.990 kuna.