Istraživači su također otkrili kakvi karakteri osoba dobiju više lajkova i komentara na Facebooku. A to nisu samo ekstrovertirane osobe kako se obično misli
Što vaše objave na Facebooku govore o vašem karakteru?
Zašto neki ljudi pišu na Facebooku o partiju na kojem su bili sinoć, dok drugi dijele zanimljive članke? Ima li veze karakter osobe s vrstom objava na društvenim mrežama? Taj zadatak odlučila je riješiti skupina britanskih znanstvenika sa Sveučilišta Brunel.
Istraživali su više od 550 ljudi i tražili kako se na Facebooku ponašaju ljudi s ovih pet značajnih osobina ekstrovertiranost, neurotičnost, otvorenost za nova iskustva, povodljivost i savjesnost.
A rezultati mnoge neće iznenaditi. Ukratko, ispada da smo svi grupa nesigurnih koja traži pozornost.
- Onaj tko je svjesniji toga da bi objave mogle živcirati prijatelje, taj će više paziti da izbjegava dosadne i živcirajuće teme, a više će objavljivati zanimljive i zabavne teme, piše znanstvenica Tara Marshall sa Sveučilišta Brunel u njenom istraživanju.
U eksperimentu su uspjeli klasificirati nekoliko osnovnih kategorija o kojima ljudi pišu na Facebooku.
Puno objavljujete o onima koje volite
No, zanimljivo je da su istraživači otkrili kako je puno objava o svom ljubavnom partneru zapravo znak nesigurnosti i manjka samopouzdanja
Puno objavljujete o hrani i vježbanju
Ako ste u ovoj kategoriji velika je šansa da ste narcisoidni.
Puno objavljujete o tome što se događa u svijetu
Opustite se, ovo je pozitivna kategorija. Istraživanje pokazuje da objava puno članaka o intelektualnim temama znači viši stupanj otvorenosti, te da ste očito intelektualac, kreativac i znatiželjni.
Pišete puno o djeci
Prema studiji vjerojatno ste savjesniji od drugih. U vašim objavama ima više svrhe od samo komuniciranja s prijateljima.
Istraživači su također otkrili kakvi karakteri osoba dobiju više lajkova i komentara na Facebooku. A to nisu samo ekstrovertirane osobe kako se obično misli. Narcisoidnost će donijeti više lajkova i komentara, nego samopouzdanje, piše u studiji.
Dok praćenje važnih vijesti u svijetu može značiti da ste bolja osoba, to vam neće donijeti veću pažnju vaših prijatelja. Umjesto toga objave o uspjesima i društvenim aktivnostima iz svakodnevnog života će izmamiti najviše reakcija.