Obavijesti

Tech

Komentari 17

Što Hrvati vole? Najviše smo ovo tražili na Googleu u 2016.

Što Hrvati vole? Najviše smo ovo tražili na Googleu u 2016.
1

Najpopularnije teme ove godine na Googleu su Euro i Olimpijske igre, a izbori su tek na trećem mjestu. Nogometni Euro bio je i najpopularniji pojam koji su Hrvati tražili ove godine

Pokemoni su i u Hrvatskoj, kao i u cijelom svijetu, bili jedan od najpopularnijih pojmova koje smo pretraživali ove godine. No, dok su na svjetskoj razini bili broj 1, kod nas je nogometni Euro ipak preuzeo tu titulu, rekli su nam iz Googlea Hrvatska. 

Hrvati očito jako vole igre jer su Agar.io i Slither.io ušle među 10 najpopularnijih pretraživanja, a između njih je i ovogodišnji Big Brother. Informacije oko izbora i podatke iz Državnog izbornog povjerenstva toliko smo tražili da su oni došli na 7. mjesto. 

Što se tiče najpopularnijih događaja u Hrvatskoj, među prvih 10 su četiri sportska natjecanja, a nakon Eura i Olimpijskih igara, izbori su bili tek treća tema ove godine. Podaci Googlea pokazuju i da je ovogodišnji Zagreb Auto Show bio iznimno popularan, dok je na 10. mjestu Noć muzeja. 

Pogled na Google Trendove u proteklih 12 mjeseci pokazuje da je nakon Facebooka i YouTubea treći najpopularniji upit 24, a potom slijede jutarnji i google.

Najpopularnija pretraživanja u Hrvatskoj

  1. Euro 2016.
  2. Pokemon Go
  3. Agar.io
  4. Big Brother
  5. Slither.io
  6. Rio 2016
  7. DIP
  8. Orange Sponsors You
  9. Evisitor
  10. iPhone 7

Najpopularniji događaji u Hrvatskoj

  1. Europsko prvenstvo u nogometu
  2. Olimpijske igre
  3. Izbori
  4. Eurosong
  5. Uskrs
  6. Dodjela Oscara
  7. Europsko rukometno prvenstvo
  8. Copa America
  9. Zagreb Auto Show
  10. Noć muzeja
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 17
Virtualni Vatikan: Uz dronove, lasere i umjetnu inteligenciju izradili 3D baziliku svetog Petra
NOVA ISKUSTVA

Virtualni Vatikan: Uz dronove, lasere i umjetnu inteligenciju izradili 3D baziliku svetog Petra

U suradnji s tehnološkom tvrtkom Microsoft i tvrtkom Iconem specijaliziranom za digitalizaciju baštinskih lokacija, Vatikan je pokrenuo novu interaktivnu web stranicu
Tvrtka čiji su proizvodi ugrađeni u najveće hrvatske projekte
PROMO

Tvrtka čiji su proizvodi ugrađeni u najveće hrvatske projekte

Tvrtka Sika u svijetu postoji 115 godina, a u Hrvatskoj četvrt stoljeća. Prisutni su na svim većim i značajnijim projektima diljem Lijepe Naše, a za idućih 25 godina postavili su si vrlo ambiciozan cilj.
Francuski mediji tuže X: Naš sadržaj koristi bez plaćanja
NISU PRISTALI NA PREGOVORE

Francuski mediji tuže X: Naš sadržaj koristi bez plaćanja

Mediji tvrde da X, nekoć znan kao Twitter, nikad nije pristao na otvorene pregovore s njima, za razliku od Googlea i Mete.