Obavijesti

Tech

Komentari 11

Stižu Škode za indijsko tržište, ulažu čak 1,2 milijarde dolara

Stižu Škode za indijsko tržište, ulažu čak 1,2 milijarde dolara
1

Nova Škodina vozila proizvedena u Indiji koristit će lokalnu verziju Volkswagenove platforme za vozila MQB A0, koja će biti usklađena sa strožim sigurnosnim i standardima emisije štetnih plinova,

Europski proizvođač automobila Škoda planira u Indiji proizvoditi novo sportsko vozilo srednje veličine u sklopu investicije od 1,2 milijarde dolara kojom njegov vlasnik Volkswagen nastoji oživjeti prodaju na tom velikom tržištu.

Prodaja Škodinih vozila u Indiji porasla je prošle godine 30 posto, najviše poduprta potražnjom za modelima Škoda Rapid i sportskim modelima. VW pak zaostaje za konkurencijom na tom tržištu, uključujući Ford i Toyotu, unatoč blagom rastu prodaje u prošloj fiskalnoj godini.

Nova Škodina vozila proizvedena u Indiji koristit će lokalnu verziju Volkswagenove platforme za vozila MQB A0, koja će biti usklađena sa strožim sigurnosnim i standardima emisije štetnih plinova, najavljenima za 2020. godinu.

Oko 90 posto svakog novog Škodinog vozila bit će proizvedeno na lokalnoj razini, naglasio je u razgovoru s novinarima izvršni direktor Škode Berenhard Maier, dodajući da će češki brend također istražiti mogućnost izvoza indijskih automobila.

Vlasnik Škode Volkswagen planira također proširiti pogon u Aurangabadu u zapadnoj Indiji i osnovati novi inženjerski centar kojim kako bi povećao udio u indijskom tržištu na pet posto do 2025. godine.

Širenje Škode vremenski se poklopilo s nastojanjima krovne tvrtke da decentralizira upravljanje ograncima u različitim dijelovima svijeta, prepuštajući ga pojedinim brendovima.

"Mislimo da bi se grupa VW mogla usredotočiti na tehnologiju i električne automobile i pokušati zadržati udio na razvijenim tržištima, dok bi Škoda mogla postati predvodnica u segmentu masovnih proizvoda na tržištima u nastajanju", nagađa Puneet Gupta, pomoćnik direktora za prognoze u autoindustriji u istraživačkoj kompaniji IHS Markit.

Iako su Škoda i indijski Tata Motors u kolovozu prošle godine odustali od planiranog partnerstva za razvoj automobila namijenjenih tržištima u nastajanju, Škoda je i dalje otvorena za suradnju, rekao je Maier. Trenutno Škoda ne pregovara s drugim kompanijama o povezivanju, dodao je.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 11
ANKETA Amerikancima na jedan dan zabranili TikTok: Treba li i Hrvatska ukinuti tu aplikaciju?
ZABRANITI ILI NE?

ANKETA Amerikancima na jedan dan zabranili TikTok: Treba li i Hrvatska ukinuti tu aplikaciju?

Vlasti u SAD-u ukinule su aplikaciju zbog straha da kineska tvrtka koja je vlasnik TikToka prikuplja podatke o korisnicima, ali je aplikacija na kraju vraćena. Treba li Hrvatska razmišljati o zabrani?
HDU: Hrvatska je drugo najbrže rastuće tržište streaminga
SVE VIŠE PRETPLATNIKA

HDU: Hrvatska je drugo najbrže rastuće tržište streaminga

Hrvatska je drugo najuspješnije glazbeno tržište na svijetu po usponu premium streaminga, stoji u godišnjem izvještaju Luminate 2024 Year-End Music Report, a prenosi Hrvatska diskografska udruga (HDU)
Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'
NAKON SINA PRIŽELJKUJE KĆER

Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'

Raskošna svadba ih je 2018. koštala 400.000 eura, sin Aleksandar stigao je godinu kasnije, a Aleksandra Prijović i Filip Živojinović u ovoj će godini dobiti svoje drugo dijete