Dok je turbo dizela , ne dolazi u obzir ...
Prijatelj ima Hyundai konu elektic , čista glupost , kaže da se nikad u životu nije tako zaj....o , mene potsjeća na
onaj dječji koji ima moj sin, puniš ga pola dana da bi se vozio 2 sata ...
Prikaži još ↓
turbomario
29.12.2019.
Odustani
Vozim vec godinu dana elektricni auto mogu reci da je to zivo.s...nje hvala bogu nije moj vec sluzbeni nikad to ne bih kupio
tutek!
29.12.2019.
Odustani
Daleko smo mi od praktičnosti električnog auta. Benzin ili dizel se napuni za recimo 2 minute. Ako bi htio električni auto napuniti tom brzinom trebao bi punjač
kroz koji bi išla struja nekoliko tisuća ampera. Otprilike kao da trenutno upališ 1000 pećnica. A za to bi ti trebao kabel debljine ruke i snaga električne centrale koja može napajati manje mjesto. Dakle, neizvedivo. Jedino rješenje vidim u zamjenjivim baterijama: auto se doveze u punionicu, izvade praznu bateriju, neki mehanizam poput ladice, (tešku nekoliko stotina kg) i stave punu, što znači da baterije moraju biti standardiziranih dimenzija i da ih svaka punionica mora imati veći broj. A onda praznu polako napune. I naravno, pošteno naplate jer vrijeme besplatne struje je pri kraju. A i sve naknade koje plaćamo kupnjom goriva, koje iznose više od pola cijene benzina ili dizela, postojat će i kod elektro automobiila jer nije država blesava da se odrekne tog "kolača".
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
29.12.2019.
Odustani
Ako vidimo razlike u mobitelima. Skuplji se puni puno brze. Jeftini auto ce tako isto sporo pa ces biti rob vozi puni nekoliko sati pa opet tako. Sada je to sve
i ok. Problem ce nastati kada se poveca broj. Punionice ce biti non stop okupirane. Dok god baterije ne budu zamjenjive na punionici to je pucanj u prazno. Ostalo ce se pokazati po zivotnom vjeku vozila te pri prodaji polovnog.
Prikaži još ↓
tutek!
29.12.2019.
Odustani
A kad ti rikne baterija onda ćeš auto baciti jer baterije koštaju više od pola auta.
tutek!
29.12.2019.
Odustani
Upravo kao što je već napisano, budućnost električnih automobila je (osim dosega koji se polako popravlja) u brzom punjenju, dakle umjesto štekanja u struju ZAM
JENA baterije u punionici. I to baterije teške nekoliko stotina kilograma. A za sad niti jedan auto nije za to konstruiran. I naravno, zaboravite na besplatnu struju, za godinu dvije će i vožnja električnim autom koštati koliko i na benzin... pa nije država bedasta da se odrekne takvog izvora zarade.
Prikaži još ↓
Major Gašpar
29.12.2019.
Odustani
Prilikom predstavljanja e-auta svi pričaju o prihvatljivosti istih i ništa o manama hmm!? Elektromagnetsko zračenje baterija prilikom pražnjenja ,a ista se nala
zi ispod sjedala dakle na nekoliko cm od tijela, mislim da ne moram ništa reći o kancerogenim svojstvima tog zračenja jer sve je poznato zato se na zapadu sve više priča o mikrovalkama na točkovima šta ćemo sa tim razotkrivanjem koje ne ide u prilog forsiranju E-automobila ?.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
29.12.2019.
Odustani
Bezninski hibridi nisu loša opcija za grad, dizel je i dalje najbolji na autocesti, ovisi što kome treba.
Major Gašpar
29.12.2019.
Odustani
Gospodo prenosim vam tekst definicije el.mag. zračenja iz Wikipedije u cijelosti ,a u ovom slučaju se slobodno može odnositi konkretno se na E-aute . Dakle "El
ektromagnetski valovi prestavljaju širenje elektromagnetskoga polja. Električki nabijena tijela proizvode u svom okolišu električno polje, a električna struja u električnim vodičima proizvodi u svojoj okolini magnetsko polje. Međutim, ako se u strujnom krugu bilo kako mijenjaju električni napon ili struja, pojavljuju se elektromagnetski valovi, koji se šire u prostor. [2] " Prostor u ovom slučaju znači kabina gdje sjede putnici ,a strujni krug jaka baterija sa vodićima i jakim elektromotorima koji također emitiraju el.mag.zračenje pa tko voli neka izvoli.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .