Jedan od najpopularnijih automobila visoke srednje klase temeljito je redizajniran. Izvana promjene nisu previše velike, no auto je zato dobio nove motore i mnogo druge napredne tehnike
Stiže novi BMW serije 5 s mnogo novosti pod karoserijom
Od uvođenja u prodaju 2017. godine BMW je prodao više od 600.000 primjeraka aktualne serije 5. Nakon tri godine stiglo je vrijeme za temeljiti redizajn, a stručnjaci BMW-a su pritom najviše pažnje posvetili hibridnim pogonima.
Izgled je samo umjereno promijenjen. Sprijeda je serija 5 dobila nova svjetla i odbojnik, a blago je promijenjena i maska koja sad ima šire karakteristične "bubrege". Straga su promjene još manje, vidljive su jedino na svjetlima i odbojniku. Zbog novih odbojnika serija 5 je sada postala duža 27 milimetara (21 mm rasta za karavansku verziju) te sada obje verzije u dužinu mjere 496 cm. Novost su i BMW Individual Air-Performance kotači koji su lakši i aerodinamičniji te tako smanjuju emisiju CO2 za 3 grama po kilometru.
Najviše truda BMW si je dao oko motora. Svi motori su sada elektrificirani. Četverocilindrični i šesterocilindrični benzinci i dizelaši imaju 48V mild hibrid sustav što povećava efikasnost pogona i smanjuje potrošnju. Benzinski motori u ponudi razvijaju 184, 252, 333 i 530 KS, dok dizelaši imaju 190, 286 i 340 KS. Tu su i dvije plug-in hibridne verzije. Osnovna 530e ima 292 KS, a snažnija 545e xDrive 394 KS. Plug-in hibridi mogu na struju prevaliti 53 do 67 km, ovisno o karoserijskoj verziji i pogonu.
Najimpresivniji model u ponudi je M550i xDrive s 530 KS koji do 100 km/h ubrza za samo 3,8 sekundi, no odlične su performanse već i osnovnog dizela koji sa 190 KS do 100 ubrza za 7,2 sekunde, juri 235 km/h i po tvorničkim podacima troši 4,1 l/100 km. BMW je blago modificirao upravljačke sustave, kako klasični tako i onaj kod kojeg se zakreću svi kotači, a ovjes je ostao isti.
Najveća novost u unutrašnjosti je novi zaslon infotainmenta promjera 12,3 inča (dodatna oprema). U seriji "Petica" dolazi uz digitalne instrumente promjera 10,25 inča te centralni zaslon istog promjera. Modificirani su i neki drugi detalji poput središnje konzole i volana, a uz M paket se ubuduće mogu dobiti specijalna sportska sjedala kakva su se do sada ugrađivala samo u M5.
Poboljšani su i sustavi pomoći u vožnji, infotainment, navigacija, a novost je i Drive Recorder sustav koji snima okolinu auta tijekom vožnje što može pomoći pri prometnim nesrećama. Nova serija 5 na tržište stiže tijekom srpnja, a cijena za Hrvatsku se još ne zna (aktualni model stoji od 406.884). U Njemačkoj cijene nisu mijenjane, ma možda one i u Hrvatskoj ostanu iste.
Paralelno s novom "Peticom" BMW je predstavio i redizajnirani model serije 6 Gran Turismo (slike iznad i ispod). Novosti na ovom 509 centimetara dugačkom automobilu su vrlo slične kao i kod serije 5. "Šestica GT" je dobila manje dizajnerske promjene te potpuno prerađenu paletu motora s 48V mild hybrid sustavom.
Za razliku od "Petice" ovdje se ne nude plug-in hibridi dok je oprema mnogo bogatija. U seriji je tako BMW Live Cockpit Professional s digitalnim instrumentima i centralnim zaslonom promjera od po 12,3 inča, a bez nadoplate tu su i električno pokretana sjedala presvučena kožom.