Najviše je promijenjen prednji dio, malo stražnji, dok unutrašnjost izgleda gotovo isto kao kod prethodnika. Ponuda motora nije se mijenjala, a 5008 u Hrvatskoj košta od 207.344
Stigao redizajnirani Peugeot 5008 sa zanimljivom maskom
Do prije tri godine praktično nije imao poštenog predstavnika segmentu kompaktnih SUV-ova, a danas je Peugeot lider na europskom tržištu u ovoj klasi. Od predstavljanja do danas proizvedeno je više od 300.000 3008 i 5008. Ipak, automobile je potrebno osvježavati da bi ostali aktualni, tako da je 5008 prošao kroz svoj prvi veliki redizajn. Obnovljeni model stigao je u Hrvatsku.
Najveće promjene vidljive su sprijeda. Prednji dio je potpuno prerađen, a posebno u oči upada nova maska bez okvira koja se jako dobro uklapa u prednji dio. Prednja svjetla također su redizajnirana kako bi bila agresivnija. Straga su nova LED svjetla, dok ej ostatak stražnjeg dijela više-manje ostao isti.
Za uspjeh 5008 i 3008 zaslužna je i unutrašnjost koja izgleda spektakularno. U novom 5008 ona je ostala gotovo ista, samo je poboljšana. Digitalni instrumenti sada imaju bolju rezoluciju i više mogućnosti personalizacije. Novi je i središnji dodirni zaslon od većih dimenzija s dijagonalom 10”. Nove su i tkanine te neki drugi materijali. Novi 5008 serijski dolazi sa sedam sjedala.
Novi 5008 može biti opremljen s ozvučenjem renomirane francuske audio marke FOCAL® ukupne snage 515 W, a ponuda sustava za pomoć u vožnji je sada još bogatija.
Ponuda motora je ostala ista. Osnovu predstavlja benzinski motor s tri cilindra i 130 KS, a snažnija varijanta ima četiri cilindra i 180 KS. Dizelski 1,5-litreni motor koji je najčešći odabir kupaca i dalje ima 130 KS, a vrh ponude predstavlja dizelaš sa 177 KS. Pogona na sve kotače nema u ponudi. Automatski mjenjač s osam brzina je serijski kod jačih motora, a kod slabijih ga je moguće dobiti uz nadoplatu.
U ponudi je s pet razina opremljenosti ( Active, Active Business, Allure, Road Trip i GT). Osnovni model 5008 Active PureTech 130 košta 207.344 kn.