Subaru i ovim modelom pokazuje kako ne želi odstupiti od svojih tradicionalnih vrijednosti. Bokser motor, simetrični 4x4 pogon, vrhunske terenske sposobnosti - sve je i dalje tu
Stigao novi Subaru Outback s dobrim starim vrijednostima
Subaru Outback je predstavljen 1995. godine i stvorio segment velikih karavanskih Crossovera u koji se u međuvremenu uključio čitav niz proizvođača sa svojim modelima. Novi Outback je šesta generacija ovog modela, a on ničime ne odstupa od tradicionalnih vrijednosti koje se vežu za Subaru i ovaj model.
Pokretanje videa...
Dizajn je kod novog modela više robustan, pa Outback više nalikuje na klasičan SUV nego prije. Ipak Subaru se ne povodi za pomodnim dizajnerskim trendovima te Outback i dalje ima svoj tipičan izgled koji ga dosta razlikuje od ostalih automobila na cesti.
Novi model duži je 5 cm od prethodnika i sada ima ukupno 487 centimetara. U unutrašnjosti je razmak između prednjih i stražnjih sjedala čak 10 centimetara veći što rezultira raskošnom ponudom prostora straga. I prtljažnik je blago povećan.
Unutrašnjost je osjetno modernizirana. Kabinom apsolutno dominira veliki dodirni zaslon od čak 11,6 inča koji je postavljen uspravno. Infotainment sustav je znatno unaprijeđen,a znatno je smanjen broj klasičnih tipki u unutrašnjosti. Kvaliteta materijala, koja je i do sada bila na razini premium konkurencije, u novom je modelu dodatno poboljšana.
Koncepcija pogona ostala je ista. Outback i dalje ima bokser motor bez turba, CVT mjenjač bez stupnjeva i jedinstveni simetrični pogon an sve kotače. No i tu je gotovo sve poboljšano. Bokser motor obujma 2,5 litara temeljito je prerađen i 90 posto njegovih komponenti je novo ili modificirano. Kako bi udovoljio strogim ekološkim propisima sada ima izravno ubrizgavanje goriva. Razvija 169 KS i 252 Nm te je lakši od prethodnog motora. Na CVT mjenjaču prerađeno je ili zamijenjeno čak 80 posto komponenti, a rezultat su bolja ubrzanja, manji broj okretaja na najvišoj brzini i uglađeniji rad.
Terenska svojstva i dalje su u fokusu kod Outbacka. Vrhunski simetrični pogon na sve kotače je serijski, a udaljenost od podloge je čak 21 cm. To je više nego kod većine klasičnim modernih SUV-ova. Outback donosi i unaprijeđeni EyeSight sustav s čitavim nizom naprednih sustava za pomoć u vožnji.
Outback se nudi u tri razine opreme. Osnovni model košta 349.558 kuna, a najbolje opremljeni 398.667 kuna.