Novi 2008 je po gotovo svemu iznad svoje klase. Veći je, napredniji, prostraniji i mnogo atraktivniji od prosječnog malog SUV-a. Jasno je da Peugeot ima još jedan bestseller
Stigao je novi 2008, još jedan Peugeot koji će oboriti s nogu
U Zagrebu je hrvatsku premijeru obilježio Peugeot 2008, još jedan u nizu novih modela Peugeota koji oduševljava svojim izgledom. Mali SUV je uzeo najbolje dizajnerske elemente od 3008, 508, 208 koji su svi redom modeli koji privlače poglede. S duge strane, sa svojim prethodnikom 2008 ima malo taga zajedničkoga. Osim radikalne promjene izgleda i dimenzije su osjetno porasle. S 430 cm duljine ovo je sada jedan od najvećih malih SUV-ova na tržištu, realno nije daleko niti od proslavljenog 3008 koji je samo 15 cm duži. također, 2008 je dosta niži od prethodnika što je sve rezultiralo još dinamičnijim izgledom.
Pokretanje videa...
I u unutrašnjosti 2008 obara s nogu. Većina dizajna unutrašnjosti je preuzeta od 208. Impresivni i-Cockpit s malim volanom i instrumentima smještenima iznad njega je iznenađujuće ergonomičan, a Peugeot je do sada prodao čak 6 milijuna auta s ovakvim rješenjem. Očito, da se ne sviđa većini vozača već bi odustali od toga. Impresionira i briga za detalje, primjerice tipke na središnjoj konzoli, ali i kvaliteta izrade i materijala. Peugeot ovdje zaista nije daleko od modela premium klase. U pogledu prostranosti 2008 je među najraskošnijima u klasi, što je logično s obzirom na velike dimenzije. U prtljažnik stane čak 434 litre.
Novi 2008 nudit će se s benzinskim, dizelskim i električnim pogonom. Benzinski i dizelski modeli već su stigli u Hrvatsku, a električni će u drugoj polovici ove godine. Benzinski motori razvijaju 101, 131 i 155 KS. Svi su redom su 1,2-litreni turbomotori s tri cilindra. Dizelaši su 1,5-litreni i razvijaju 102 i 131 KS. Model s električnim pogonom imat će 136 KS i električni doseg 320 kilometara. Peugeot se hvali kako su svi pogoni iznimno štedljivi pa tako dizelski motori troše 3,6 do 3,8 litara, a benzinci 4,5 do 5 litara. Naravno svi ovi podaci su po staroj NEDC metodi testiranja pa ćete mnogo realniju potrošnju dobiti dodate li ovim brojkama dvije litre.
Novi 2008 će se nuditi u četiri razine opreme, a već će osnovna biti vrlo dobro opremljena za razliku od nekih konkurenata koji u nju ne stavljaju niti klimu samo da bi im osnovna cijena bila što niža. Dakle, 2008 u osnovnoj opremi nudi klimu, infotainment s dodirnim zaslonom promjera 7", parkirne senzore... U razini iznad toga već su i parkirna kamera te veliki alunaplatci. Ukratko sve što treba. Osnovni benzinski model stoji 138.990 kuna, a osnovni dizelski 152.780 kuna, a najskuplji model u cjeniku je benzinac sa 155 KS i automatskim mjenjačem s osam brzina koji stoji 221.290 kuna. Bez sumnje, ovo je jedan od najskupljih modela u klasi, no po svemu viđenom 2008 je iznad svoje klase, pa može i po cijeni.