Obavijesti

Tech

Komentari 1

Spreman na sva pitanja: Nikša je chatbot kojeg su razvili u A1

Spreman na sva pitanja: Nikša je chatbot kojeg su razvili u A1

Nakon Digitalnog tehničara za fiksnu mrežu, A1 sada uvodi i chatbota Nikšu, koji će prvo odgovarati na pitanja za korisnike bonova. Nakon što nauči dovoljno kroz njih, počet će odgovarati i pretplatnicima

A1 korisnici bonova odgovore na svoje upite mogu dobiti brže i jednostavnije zahvaljujući chatbotu koji im je na raspolaganju u Moj A1 aplikaciji. Chatbot Nikša digitalni je asistent koji korisnicima ubrzava dobivanje odgovora na učestala pitanja. Sposobnost prepoznavanja upita te baza odgovora, preporuka i usluga koje chatbot pruža stalno se unaprjeđuju, navode iz A1. 

'Nikšu' su razvili interno njihovi stručnjaci iz timova za korisničku podršku, razvoj aplikacija, razvoj temeljnih proizvoda i kognitivnog računarstva. Trenutačno je dostupan korisnicima na bonove, a sljedeći korak je nadogradnja za korisnike na ugovoru.

Ima veliku bazu podataka preko koje nudi pregled i objašnjenje potrošnje, pomaže s aktivacijom i nadoplatom bonova, preporučuje tarife prilagođene njihovim navikama te odgovara na pitanja vezana uz aktivacije, tehničke probleme i dodatne usluge. Razgovor s Nikšom korisnik započinje jednostavno odabirući ikonu na dnu Moj A1 aplikacije. Nikša s druge strane naprednom neuronskom mrežom prepoznaje korisničke upite, ali iz njih i uči.

- Naš chatbot Nikša je jako dobro opremljen informacijama i spreman ponuditi pomoć korisnicima putem jednostavnog sučelja, eliminirajući eliminirajući potrebu pozivanja Službe za korisnike. Na ovaj način korisnici dobivaju pristup informacijama na mnogo brži i jednostavniji način. Chatbot Nikša konstantno uči kroz razgovore s korisnicima te će postupno odgovarati na još više upita kako bi bio što bolji digitalni asistent našim korisnicima. Ovo je još jedan korak dalje u omogućavanju vrhunskog korisničkog iskustva - izjavila je voditeljica razvoja digitalnih platformi i novih proizvoda Iva Babić.

Chatbot Nikša korisnike po potrebi usmjerava na dijelove aplikacije poput shopa, switcha i aktivacije SOS kredita. Također, ako je Nikša primio upit koji ne može riješiti, korisnika preusmjerava na pisani upit ili direktnu komunikaciju s agentom putem WhatsAppa, gdje će se stvarna osoba posvetiti upitu ili zahtjevu. Chatbot kanal komunikacije korisnicima je dostupan 0/24 te većinu upita i zahtjeva može riješiti odmah.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
Nvidia jaše na valu umjetne inteligencije: U trećem kvartalu gotovo su udvostručili prihode
35 MILIJARDI ZA TRI MJESECA

Nvidia jaše na valu umjetne inteligencije: U trećem kvartalu gotovo su udvostručili prihode

U razdoblju od srpnja do rujna Nvidijin prihod iznosio je 35,1 milijardu dolara i bio je gotovo dvostruko veći nego lani, pokazuju poslovni rezultati, objavljeni u četvrtak.
Prirodna rješenja za smrad iz usta: Evo kako vratiti svježinu
MNOGI SU UZROCI

Prirodna rješenja za smrad iz usta: Evo kako vratiti svježinu

Peršin, zeleni čaj, jabučni ocat i mnoge druge namirnice mogu vam pomoći da se riješite smrada iz usta, dok redovita higijena održava vaš dah svježim i ugodnim
Indira o bivšem suprugu: Rekao je da će me vratiti u svoj život, ako budem manje bezobrazna
MIRI JE POSVETILA I PJESMU

Indira o bivšem suprugu: Rekao je da će me vratiti u svoj život, ako budem manje bezobrazna

Tu je Miro koji me pazi, koji me čuva, koji je moja stijena, tu su moji dečki iz benda oni čuvaju svoju mamu Iru, tako da to ti je onako super lijepa priča, rekla je pjevačica Indira Levak