Obavijesti

Tech

Komentari 1

Spreman na sva pitanja: Nikša je chatbot kojeg su razvili u A1

Spreman na sva pitanja: Nikša je chatbot kojeg su razvili u A1

Nakon Digitalnog tehničara za fiksnu mrežu, A1 sada uvodi i chatbota Nikšu, koji će prvo odgovarati na pitanja za korisnike bonova. Nakon što nauči dovoljno kroz njih, počet će odgovarati i pretplatnicima

A1 korisnici bonova odgovore na svoje upite mogu dobiti brže i jednostavnije zahvaljujući chatbotu koji im je na raspolaganju u Moj A1 aplikaciji. Chatbot Nikša digitalni je asistent koji korisnicima ubrzava dobivanje odgovora na učestala pitanja. Sposobnost prepoznavanja upita te baza odgovora, preporuka i usluga koje chatbot pruža stalno se unaprjeđuju, navode iz A1. 

'Nikšu' su razvili interno njihovi stručnjaci iz timova za korisničku podršku, razvoj aplikacija, razvoj temeljnih proizvoda i kognitivnog računarstva. Trenutačno je dostupan korisnicima na bonove, a sljedeći korak je nadogradnja za korisnike na ugovoru.

Ima veliku bazu podataka preko koje nudi pregled i objašnjenje potrošnje, pomaže s aktivacijom i nadoplatom bonova, preporučuje tarife prilagođene njihovim navikama te odgovara na pitanja vezana uz aktivacije, tehničke probleme i dodatne usluge. Razgovor s Nikšom korisnik započinje jednostavno odabirući ikonu na dnu Moj A1 aplikacije. Nikša s druge strane naprednom neuronskom mrežom prepoznaje korisničke upite, ali iz njih i uči.

- Naš chatbot Nikša je jako dobro opremljen informacijama i spreman ponuditi pomoć korisnicima putem jednostavnog sučelja, eliminirajući eliminirajući potrebu pozivanja Službe za korisnike. Na ovaj način korisnici dobivaju pristup informacijama na mnogo brži i jednostavniji način. Chatbot Nikša konstantno uči kroz razgovore s korisnicima te će postupno odgovarati na još više upita kako bi bio što bolji digitalni asistent našim korisnicima. Ovo je još jedan korak dalje u omogućavanju vrhunskog korisničkog iskustva - izjavila je voditeljica razvoja digitalnih platformi i novih proizvoda Iva Babić.

Chatbot Nikša korisnike po potrebi usmjerava na dijelove aplikacije poput shopa, switcha i aktivacije SOS kredita. Također, ako je Nikša primio upit koji ne može riješiti, korisnika preusmjerava na pisani upit ili direktnu komunikaciju s agentom putem WhatsAppa, gdje će se stvarna osoba posvetiti upitu ili zahtjevu. Chatbot kanal komunikacije korisnicima je dostupan 0/24 te većinu upita i zahtjeva može riješiti odmah.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
Uz Vile Velebita đaci u Otočcu slušali o važnosti čistih voda
EKOLOŠKI PROJEKT

Uz Vile Velebita đaci u Otočcu slušali o važnosti čistih voda

Nakon edukativnog i zanimljivog predavanja o mitovima, legendama, pjesmama i pričama o Velebitu, velebitskim vilama i o čuvaricama velebitskih izvora učenici su imali likovnu radionicu o rijekama i izvorima
Veliki tjedni horoskop: Bik će biti jako zaposlen, Vodenjak mora paziti kako i koliko jede
od 3. do 9. studenog

Veliki tjedni horoskop: Bik će biti jako zaposlen, Vodenjak mora paziti kako i koliko jede

Djevice rođene u kolovozu bi mogle promijeniti radno mjesto, krenuti od početka i proći kroz bolne, ali potrebne prilagodbe. Rezultati tih rezova donijet će vam korist i napredak