Sportski Seat Leon dolazi u dvije izvedbe. Slabija Cupra razvijat će 265 KS, a jači model nosit će oznaku Cupra 280. U Hrvatsku oba modela stižu tijekom travnja...
Španjolski GTI stiže s 280 KS: Najjači i najbrži cestovni Seat
Seat Leon Cupra nudit će se i u dvije karoserijske izvedbe, kao SC, s trojim vratima, te s peterim vratima. Za pogon je zadužen dvolitreni benzinski turbomotor, snaga se prenosi na prednje kotače, a da bi se ona što bolje prenijela na podlogu, tu je mehanička blokada diferencijala. Za dodatnu zabavu u vožnji tu su prilagodljivi ovjes DCC, progresivni upravljač i sustav Cupra Drive Profile.
Pomoću njega se karakteristike Leona mogu namjestiti na tri načina kako bi što bolje odgovarale stilu vožnje pojedinca i uvjetima na cesti. U Njemačkoj Cupra starta s 30.810, a Cupra 280 od 32.210 eura. Cijene za hrvatsko tržište nisu objavljene.
Troši od 6,4 do 6,7 litara
Pored odabira dva motora i dvije karoserijske izvedbe, kupci mogu birati između dva mjenjača. Osnova je ručni sa šest stupnjeva prijenosa, a uz doplatu od 1700 eura (cijena u Njemačkoj) možete dobiti šesterobrzinski DSG. Ovaj mjenjač poboljšava ubrzanje, pa tako najbrža Cupra 280 DSG do 100 km/h stiže za samo 5,7 sekundi. S ručnim mjenjačem ubrzanje je desetinku sporije. Samo neznatno lošije ubrzava Cupra s 265 KS. S DSG mjenjačem je do 100 km/h potrebno 5,8, a s ručnim 5,9 sekundi. Svim modelima je maksimalna brzina elektronički ograničena na 250 km/h. Za malu potrošnju goriva, od 6,4 do 6,7 litara, koliko stoji u tehničkim podacima, može zahvaliti serijskom sustavu start/stop te sustavu za pohranjivanje energije kočenja.
Sustav elektroničke kontrole stabilnosti, ESC, za Cupru je posebno dorađen, pa je njegovo djelovanje pritiskom na tipku moguće ublažiti ili ga potpuno isključiti. Kočnice su posebno prilagođene snazi i brzini ovog automobila. U serijskoj opremi svih modela nalaze se prednja svjetla s LED tehnologijom, sportska sjedala presvučena alcantarom, sportski upravljač te Media System Plus sa zaslonom osjetljivim na dodir.