Mazda u novoj trojci nudi samo jedan dizelaš, i to sa 150 KS. Juri sportski, a troši malo. Osnovni paket opreme Challenge posjeduje gotovo sve što će vam zatrebati
Snažan, brz, štedljiv: Mazda 3 s 2,2 l dizelašem na mini testu
Mazda nudi samo jedan dizelski motor u trojci, ali kakav! Provjereni 2.2-litreni trubodizel koji se doima da ima i više od nominalnih 150 KS. Moćan u svakom trenutku, odrješit i uvjerljiv, ne ostavlja puno mjesta za prigovore. Jer iako razmjerno velik, čak je i iznimno štedljiv.
U gradu smo za hladna vremena vozili sa samo 6,2 l/100 km, baš kao i autocestom, dok je na otvorenoj cesti potrošnja bila 4,5 l/100 km. Jedini “problem” dizelske Mazde3 je što nema slabiju verziju, pa tako na plinsko ulje ovaj auto vozi tek od 167.000 kuna.
Srećom, osnovnom Challenge paketu ništa od opreme ne nedostaje, pa su oni skuplji manje-više čisti luksuz. Doduše, s obzirom na visok stražnji kraj, preporučujemo doplatu za parkirne senzore (2900 kuna).
Mazda3 CD150 Challenge Sedan
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1385 kg
dimenzije: 458x179x145cm
obujam: 2191 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8 s
najveća brzina: 213 km/h
potrošnja: 3,9 l /100 km
CIJENA: 177.240 kn (testni model) 170.430 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Toyota Auris, VW Golf, Opel Astra, Renault Mégane
Posjeduje sve što je potrebno
Osnovni paket Challenge opreme zapravo je idealan izbor. Nije skup, a posjeduje sve što treba: od središnjeg 7-inčnog touch-screen zaslona preko dvozonskoga klima-uređaja do tempomata.