Niti jedan benzinac ne daje onu silu koju daje diesel...moze imati i 1000ks. Te price su za malu djecu,svatko tko je vozio jakog dizela a i benzinca,zna o cemu pricam..a pod 2. Iza benzinaca smrdi gore nego iza današnjig dizela.. uvijek bi birao diesel..a dok to bebudem mogao onda elektro..benzin sigurno ne..imao sam 2 auta na benzin i 3 na diesel..uvijek rađe vozim diesel..
Jedan_dečko
24.9.2018.
hahaahahahahahah
bo
bokipula
24.9.2018.
sumarinac pa dali ai ti normalan dali ti znas sta pricas
bo
bokipula
24.9.2018.
pa sto formula ne vozi na dizel kad je dizel bolji
Dk
Deaktivirani korisnik
24.9.2018.
Sumarinac benzinac je tiši mirniji u radu o kultiviranosti da ne pricam a dizelska sila o kojoj pričaš je prisutna u određenom režimu rada i daje osječaj veči o
d stvarnosti dok benzinac vuče ravnomjerno i osječaj je daleko slabiji kad bi usporedili benzin i dizel od cca 200 ks u recimo režimu 60 kmh drugi stupanj prijenosa pa po gasu dizel gubi debelo jer je več visoko u okretajima dol benzin ima 2000 veči hod tak da je to sve relativno a potrošnja po km definitivno na strani benzina zbog enormih cijena održavanja dizela s tim da još svaki dizel i zadimi kad ga potjeraš a taj dojam je nula bodova a kaj se tiče smrada iza benzinca vjerojatno misliš na neki stari model izvoženi inače vlanik sam dizelaša 2.5tdi samo zamašnjak i kvačilo ti je oko 8000 kn a nije pre trajno a benzinac nema dvomaseni zamašnjak niti probleme sa skupim injektorima ko radi 20000 god ko ja nema koristi od dizela a ko radi više još i manje
Prikaži još ↓
on
onomatopejaaa
25.9.2018.
šta si ti @bembura sad sve ispričao, majko isusova. "potrošnja na strani benzina" , "tko radi 20 000 km godišnje nema koristi od dizela, a tko radi još više km,
ima još manje koristi". zadnjih 2000 okretaja? koliko traje zadnjih 2000 okretaja, sekundu? dvije? Bembo opasno si se naljutio na dizela.
Prikaži još ↓
יֵ
יֵשׁוּעַ
25.9.2018.
Meni zamašnjak i kvačilo na 1.9 TDI 130ps dignut na 160 traje već 300 000km, ako ne znaš voziti onda ti odlazi često , novi set (zamašnjak, kvačilo, korpa i dru
k lager) košta 3800kn. Inače dizel uopće nije skuplji za održavanje od benzinca, isto mijenjaš ulje, filter ulja, filter goriva (svaki drugi put), filter zraka i filter kabine, ne znam po čemu je to skuplji. Skuplji je veliki servis kojega radiš (na mojem svakih 120 000km) znači jednom u 5-6 godina za kojih 800kn (Došao me 3000kn a starome za opela benzinca 1400 kubika i 90 ks je došao 2300kn - s tim da on mora svakih 90 000km raditi veliki servis). A ako želiš istu snagu auta benzinac će ti trošiti 2-3 litre više goriva nego dizelaš. Tako da ja bi onima koji rade više od 20 000km preporučio dizel a koji rade manje od 15 000 benzin. I by the way tko uzima 2.5 tdi ili 3.0 tdi ne bi ga trebali dirati troškovi uzdržavanja.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .