“Mala Octavia” je čvrsta, udobna i zaista prostrana kompaktna limuzina, koja bi s očekivanom povoljnom cijenom trebala predstavljati izvrsni omjer uloženo-dobiveno
Škodin Rapid je prostrana recesijska obiteljska limuzina
Škoda Rapid novi je predstavnik rastućeg segmenta pristupačnih kompaktnih limuzina, koje uzimaju sve veći dio tržišnog kolača. Automobil se veličinom smjestio između Fabije i Octavije. Isprobali smo model s najjačim dizelskim agregatom, 1,6-litrenim TDI-jem od 105 KS. S njime je Rapid vrlo uvjerljiv, do stotke dolazi za 10,6 s, a troši samo 4,4 l/100 km. I nosivost je odlična, čak 535 kg, kao i masa, s početnim motorom Rapid ima samo 1135 kg. Ovjes (sprijeda McPherson osovina, a straga kruta osovina) omogućuje stabilno ponašanje u zavojima i solidnu udobnost.
Kupci će moći birati još pet motora. Početni je 1,2-litreni trocilindarski benzinac sa 75 KS, a u ponudi su još tri TSI turbobenzinca sa 85, 105 i 122 KS. Početni dizelaš je 1,6-litreni TDI sa 90 KS. Nova Škoda serijski dolazi sa ESP sustavom, a proizvodi se u Škodinoj tvornici Mlada Boleslav u Češkoj.
Rapid na naše tržište dolazi na jesen, a cijena još nije poznata. U Njemačkoj kreće od 13.990 eura, što znaći da bi kod nas mogla biti oko 110 tisuća kuna.
Najveći prtljažnik u klasi prima čak 550 litara
Rapid je sa 4,48 metara dužine za samo 9 cm kraći od Octavije. Zbog toga nudi čak 550 litara prtljažnog prostora, najviše u klasi. I ponuda prostora za putnike u unutrašnjosti je izdašna. Straga će dovoljno mjesta za noge imati i iznadprosječno visoki muškarci (1,85 m). To je posljedica velikog međuosovinskog razmaka od čak 2,60 metara. Da se radi o manjem automobilu od Octavije više se osjeti u širini vozila. Ipak, i sa 1,71 m širine Rapid pruža zadovoljavajući komfor za četiri, pa i za pet putnika. Pravi obiteljski auto.