Karoq je pravo čudo s obzirom na to koliko prostora nudi u odnosu na relativno skromne vanjske dimenzije. Kao i svi modeli Škode, Karoq je odabir razuma
Škoda Karoq je kompaktni SUV za one koji traže više od auta
Nasljednik Yetija spada među manje kompaktne SUV-ove. Dugačak je otprilike kao i Qashqai, no u unutrašnjosti ima mjesta kao 10 do 20 centimetara duži konkurenti. Samo za primjer, u prtljažnik stane 521 litra, a u Qashqai čak 80 litara manje.
Osim po prostranosti, Karoq je vrlo ozbiljan auto i po drugim karakteristikama, posebice u vožnji. Verzija s novim štedljivim benzinskim motorom je tiha, mirna i udobna na dužim putovanjima, no sasvim solidna kad poželite pojuriti zavojima. Ono što nije previše atraktivno je dizajn unutrašnjosti koji je prilično generičan, pogotovo za automobil koji u testiranoj verziji stoji ponosnih 264 tisuće kuna.
Materijali su vrhunski, no nedostaje malo mašte. Karoq je, kao i svi modeli Škode, odabir razuma. Testni model je pun opreme i puno stoji, no neka umjerenija verzija je trenutačno najbolja vrijednost za novac u klasi.
masa: 1393 kg
dimenzije: 438x184x160 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0-100 km/h: 8,6 s
najveća brzina: 203 km/h
potrošnja: 5,4 l/100 km
cijena: 264.134 kn (testni model) 161.613 kn (osnovni model)
Testirana Škoda Karoq Style 1.5 TSI u opremi ima alunaplatke 18”, adaptivni tempomat, 240V utičnicu, LED prednja svjetla, odabir načina vožnje, audio sustav canton, grijana sjedala, dodirni zaslon 8”...
Odličan mjenjač - Sedmerobrzinski mjenjač s dvostrukom spojkom radi izuzetno komforno i brzo. savršeno se nadopunjava s uglađenim motorom
Komforna i atraktivna - Sjedala imaju grijanje i presvučena su umjetnom kožom te izgledaju skupo
Karoq ima kompaktnih 438 cm, otprilike kao i Qashqai, no u unutrašnjosti ima mnogo više mjesta od očekivanog