En ti trosarine,hyundai za novu elantru
od 149.900kn smanjio trosarine 1800kn i to bi mi trebao biti poticaj za kupovinu??
Don Promillo
5.2.2018.
Odustani
Zašto uopće imamo trošarine na automobile? 25% PDV-a nije dovoljno? Četvrtina cijene automobila državi nije dovoljno?
br
brancco30
5.2.2018.
Odustani
Mi na valpovstini ni bicki novi nemos kupiti bez kredita taki nam je standard u jebenom Beliscu
Me
Medion1
5.2.2018.
Odustani
I od toga je možda samo 10% prodaja privatnim licima.
Dk
Deaktivirani korisnik
5.2.2018.
Odustani
DIO 1..... - I malo je ponekad lijepo, pa cu napisati lijepo. Ali!! Mozda sam ja sve stariji i s time sve cangrizaviji,, a mozda sam i komunjara, jugonostalgic
ar,,,,,,sotona,, i sta ja znam kaj ne,, mene bi ipak daleko vise razveselila vijest o otvaranju koje tvornice auta (ili drugih motornih vozila i strojeva) u Hrvatskoj. Zasto? Primjer Slovacka. Tu imaju pogone; KIA, Volkswagen i PSA Peugeot Citroen, i Jaguar Land Rover. Zasada, a govori se i o dolasku Subaru-a i Mercedesa. Trenutno postojeci zaposljavaju, skupa sa kooperantima oko 300 000 ljudi. Kaj to znaci za zemlju oko 7000 km2 manju od RH, i otprikuke 1200000 stanovnika vise nek RH, morete pretpostaviti. Tomu treba dodati i pogone drugih velikih stranih tvornica poput Samsunga, US Steel, Sony, Whirlpool...i njihove zaposlene. Sad jos jedna usporedba. I Slovacka je kao i Hrvatska imala popise stanovnistva 2001. i 2011. U Hrvatskoj je 2011. bilo cak 150 000 ljudi manje nek 2001. U Slovackoj je 2011. bilo oko 15-17000 ljudi VISE nek 2001. Ne puno, ali V I S E. Odlazaka iz Slovacke, u Kanadu, i GB doduse ima, ali daleko od onog broja kao odlazaka iz Hrvatske. To dovoljno govori. Tako bi i u Hrvatskoj, koja tvornica auta ili drugih motornih vozila, smanjila broj autobusa prema Austriji, Njemackoj,,,,, aviona prema Irskoj, Kanadi,,, mozda bi rodilista u Hrvatskoj bila punija,,, i naposljetku, mozda bi si Hrvati lakse i zaradili nove aute...,, nastavak sljedi dolje...
Prikaži još ↓
ci
cimerrr
5.2.2018.
Odustani
Superhik je rasteretio tajkune,pa su navalli u šoping,to nove aute velikom većinom kupuje država i vlasnici firmi. A sirotinja to plaća povećanjem poreza na cig
arete,treba zakrpati rupe u proračunu.
Prikaži još ↓
Zehuti
5.2.2018.
Odustani
najmanje zadnjih 10 godina oko mene nitko nije mjenjao auto....a kuce su gradili jos u davnim 80tima..
su
suski
6.2.2018.
Odustani
Sa ovakim člancima se samo mažu ljudima oči. Ma kakvo smanjenje ićega, trošarine smanjili, nebi trebale niti postojati. Kakva to država kod uvoza rabljenih auto
mobila traži potvrdu da je Audi doista Audi? Hyundai doista Hyundai?.......ma ne nisu, to su bicikli u limariji automobila. Sigurno štite našu auto industriju, pa su trošarine kod uvoza tako visoke.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
5.2.2018.
Odustani
ok, sad mi recite koliko je od tih 30% više vozila kupovala vlada, mup i ostale parazitske državne ustanove?Koga vi j......
L1
Liliana_1
5.2.2018.
Odustani
Ovaj Mario pogoduje samo bogatima BMW je jeftiniji 60000kn a jeftiniji 1000kn.koji je to blefer.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .