Sesvetski gimnazijalci pokrenuli su besplatne instrukcije iz matematike i fizike, dosad im se već javilo 30 učenika, a kažu i da su već prve jedinice ispravljene na četvorke i petice
Šahisti Šimun i Matija učenicima daju besplatne instrukcije: To nam je priprema za natjecanja
Šimun Dumančić i Matija Krivec učenici su trećeg razreda sesvetske gimnazije, a uz to što se Šimun godinama bavi šahom i trenira, a Matija svira gitaru i klavir, ističu se po još nečemu. Ove su godine u prostorijama Šahovskog kluba Sesvete pokrenuli besplatne instrukcije iz matematike i fizike za učenike sedmih i osmih te prva tri razreda srednje škole, a sve iz ljubavi prema tim znanostima i željom da ju prenose i na druge.
- Cilj nam je promovirati STEM, planiramo i proširiti projekt. U šahovskom klubu smo imali dosta predavanja i radionica baš iz STEM područja i sad smo krenuli s besplatnim instrukcijama. Znamo da će doći puno ljudi ako su besplatne, a puno njih i treba pomoć. Neke stvari jednostavno na konceptualnoj razini nisu dobro naučene u školi jer ljudi se boje postaviti pitanja, a način na koji se uči takav predmet je doslovno kroz postavljanje pitanja- ispričao je Šimun.
Osim toga, kažu kako im je ovo odlična prilika za ponavljanje gradiva i pripreme za natjecanja - obojica imaju brojna priznanja, Šimun se nada upisu fakulteta izvan Hrvatske, dok Matija planira na FER ili PMF. Većinom im dolaze osnovnoškolci koje onda pripremaju za srednju školu ili učenici prvog razreda kojima su problem novi profesori i način rada.
-Za sad se prijavilo oko 30 ljudi, radimo individualno sa svakim i prilagodimo se njihovim slobodnim terminima jer mislim da će tako najbolje usvojiti gradivo. Želimo ih motivirati - važno je da imaju dobre temelje i da uče redovito jer će si tako olakšati - rekao je Matija.
Odvajajući svoje slobodno vrijeme, žele mlade zainteresirati za znanost te kroz praktične primjere i individualan rad postići bolje rezultate s učenicima. Čini se da im i uspijeva - kažu da su se već “jedinice popele na trojke ili četvorke”, a jedini problem je kad učenici ne dolaze redovito. No, s projektom nastavljaju do kraja školske godine, pa nema sumnje da će se ovakvim instruktorima prosjeci sesvetskih učenika biti bolji nego prošlogodišnji.