Koliko god u Hrvatskoj voljeli dizelske motore, Megane je još jedan dokaz da benzinski motori u većini klasa ponovno preuzimaju dominaciju
S novim motorom francuski bestseler opet oduševljava
Megane ima novi motor. 1,3-litreni benzinski agregat najbolji je primjer koliko su benzinci napredovali posljednjih godina. Unatoč malom obujmu, razvija 140 KS, dovoljno za vrhunske performanse. Potrošnja je na testu iznosila 7,2 l/100 km, što je odlično, no najviše su nas impresionirali uglađenost i miran rad motora.
U svakom trenutku, bez obzira na okretaje, imate osjećaj da raspolažete s golemom snagom i momentom. Sve ove karakteristike odlično pristaju Meganeu koji je vrlo udoban i kao stvoren za otvorenu cestu i duža putovanja. Naravno, dizelski motori su još štedljiviji, no verzija sa 115 KS skuplja je od 140 KS snažnog benzinca što je jak adut u prilog benzincu. Testirani model sa srednjim, ali prilično bogatim paketom opreme i snažnim benzinskim motorom pruža mnogo za uloženi novac.
masa: 1231 kg
dimenzije: 436x181x145 cm
obujam: 1332 ccm
snaga: 103 kW/140 KS
0-100 km/h: 9,5 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 5,7 l/100 km
cijena: 160.485 kn (testni model) 123.900 kn (osnovni model)
Testirani Renault Megane Intens TCe 140 u opremi ima navigaciju, dodirni zaslon 7”, alunaplatke 16”, stražnje parkirne senzore, el. parkirnu kočnicu, presvlake u kombinaciji tkanine i umjetne kože...
POGLEDAJTE Lvl8. GAMING RECENZIJU:
Pokretanje videa...