Obavijesti

Tech

Komentari 10

Revolucionarni solarni krov će koštati manje od običnog krova

Revolucionarni solarni krov će koštati manje od običnog krova
3

Elon Musk sada kaže da će njihov solarni crijep koji proizvodi energiju biti jeftiniji od klasičnog, čak i ako se ne računa ušteda energije, a glavni izvor te razlike su puno niži troškovi transporta

Elon Musk je nedavno predstavio solarni crijep koji bi u njegovoj viziji budućnosti trebao zamijeniti ružne solarne panele na krovovima, a u četvrtak je najavio kako će njihov solarni krov u konačnici biti jeftiniji za proizvodnju i postavljanje od tradicionalnog krova - čak i prije nego se uračunaju uštede na energiji. To je Musk nazvao dodatnim bonusom. 

Njegova kompanija Tesla Motors odobrila je preuzimanje kompanije SolarCity, a Musk je odmah suvlasnicima prenio napredak svojih inženjera koji bi mogao biti prava prekretnica u razvoju solarne energije. Ovakav crijep proizvodi se od stakla i izgleda gotovo jednako kao i klasičan, ali pritom proizvodi struju.

- Osnovno pitanje je: Želite li krov koji izgleda bolje, traje duplo dulje, jeftiniji je i - proizvodi električnu energiju - upitao je Musk i dodao: Tko bi htio nešto drugo?

Kako piše Bloomberg, ovakav crijep i dalje će biti premium proizvod, kad stigne na tržište, usporediv s najkvalitetnijim crijepom. No, Musk očekuje da će uštede doći od isporuke robe. Tradicionalni crijep je lomljiv, težak i glomazan s velikim troškovima transporta. Muskov crijep teži petinu klasičnog crijepa i lakše ga je transportirati. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 10
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.