Od tla je francuski crossover udaljen 17 cm, pa bez problema svladava rubnike i makadam. Ponajprije je namijenjen cesti te ga nude samo s prednjim pogonom
Renault Captur je praktičan i prostran, kod nas je u svibnju
Prvi Renaultov mali crossover puno je više od samo “povišenoga Clija”. Captur nudi spoj prostranosti i kompaktnosti i zaista ujedinjuje tri segmenta - jednovolumenski, SUV i B segment. Uz to, Captur izvrsno izgleda, pogotovo u dvobojnoj karoseriji, kojom će privući prije svega mlađe vozače i obitelji. Od Clija je duži tek šest cm (412 cm), ali osjetno prostraniji, pogotovo na stražnjoj klupi te u prtljažniku. Zbog uzdužno pomične stražnje klupe Captur ima najmanje 377 litara prtljažnika, a ako se klupa pomakne prema prednjim sjedalima, nudi čak 455 l. Sjedala u boljim paketima opreme imaju presvlake sa zip zatvaračima, koje se mogu skidati, prati ili zamijeniti. Praktično. Novitet je i pretinac za rukavice ispred suvozača - duboka ladica koja prima čak 11 litara. Francuski inženjeri su dobro izbalansirali ovjes, pa je Captur izuzetno udoban i s pravom lakoćom upija neravnine i prelazi ležeće policajce. Jednako dobro prolazi i zavoje, držeći upravljačem zadanu putanju bez previše naginjanja.
Kao i kod Clija, zvučna izolacija je nešto slabija iznad 130 km/h. Od tla je udaljen dobrih 17 cm, pa mu uspinjanje na rubnik ili prolazak blagim makadamom ne predstavljaju problem. Ali neće biti izvedbe sa 4x4 pogonom.
Birati se može između tri turbomotora, dva benzinca i jednog dizelaša. Novi 1,2 TCe sa 120 KS dolazi isključivo s novim automatskim EDC mjenjačem s dvostrukom spojkom. Radi ugodno, brzine prebacuje glatko i bez trzaja, premda ne baš tako brzo kao VW-ov DSG, Mazdin SkyActiv ili EDC iz Clija R.S.
Potrošnja? Oko 9 litara. Tri litre manje trošili smo s provjerenim Renaultovim bestselerom, 1,5 dCi dizelašem sa 90 KS i ručnim mjenjačem. Ubrzo će se i on moći naručiti s EDC mjenjačem.
U Hrvatsku dolazi u svibnju, a cijene još nisu poznate. Neslužbeno, početni 0,9 TCe sa 90 KS stajat će oko 103.500 kn.